Alla inlägg under november 2010

Av marlene - 30 november 2010 18:09

wiie :D slutade tidigare idag fast det betyder inte att jag hade ledigt under dagen. först skulle jag på ett möte och sen skulle jag till morsan och äta mat där och prata lite skit :P

morsan hade tydligen skaffat nån ny grej som man kan fixa kaffe och chocklad som jag förstod det som. det var skitgott :D testade chockladen(dricker inte kaffe)

 

inte världens bästa bild, men det får duga.


 

molle :D


menmen, nu blir det film. tror jag x)    

Av marlene - 29 november 2010 22:04

 
jävlar va trött jag är, och klockan är inte ens mycket! då är det ju nåt som är fel.. :P
men jag tror det beror på vintern och att jag inte äter så mycket, men jag har ändå blivit bättre på det eftersom jag har fått tillbaka min hungerkänsla även fast den inte är tillbaka för fullt än. inte så konstigt med tanke på att jag har haft ätstörning sen jag var 19-20 år.


imorn blir det att äta hos morsan och då kommer jag väl också förhoppnningsvis veta vart jag ska fira julen nånstans eftersom jag inte har en aning om det just nu. jag har tre ställen att välja mellan; killens familj, min farsa eller hos morsan. alltid lika svårt att välja varje år och jag kan inte säga att jag gillar julen heller. började hata den sen min morfar dog :(

vet att livet går vidare, men ibland är det jävligt svårt..


 

Av marlene - 28 november 2010 20:49

nu jävlar har jag tänkt börja dricka vatten som bara satan:P det ska vara en bra grej för håret så jag tänker testa:)


kollade på teen mom förut, jag tycker ändå att dom kan förlänga avsnittet till två timmar kanske :D men det kan jag nog bara drömma om..


träffade killens mormor och moster, vilket var väldigt trevligt att få träffa dom efter 2 år :) och när jag var på badrummet så passade jag på att ta en bild, som vanligt :P

 

Av marlene - 28 november 2010 01:27

min kropp säger att jag borde sova men jag vill inte:P

sova kan man ju göra när man dör eller hur ?:)

just nu så spelar jag ett utav spelen som jag har på face. det är inte farmville, men nåt sjukhus och bowling. men nu spelar jag på sjukhuset.

det är rätt kul ändå, iaf när man har kommit in i spelet :P


det blir nog att sova snart ändå, skulle jag tro, men jag vet inte riktigt när det blir. känner mig lite som en zombie x)

tanken var att jag skulle kolla på en film efter paranormal men så blev det inte, istället blev det ju jobbet med min sida som inte är helt klar än men jag känner inte att jag orkar med att hålla på med den just nu.


imorgon blir det att kolla på teen mom och nåra timmar senare ska jag kolla jersey shore, tror jag.


jag säger god natt nu före jag kanske råkar somna på tangentbordet ;o

 


Av marlene - 27 november 2010 23:43

Herreeeeeejävlar!

jag tror jag har hållit på i flera timmar med att fixa lite på min bloggsida, och eftersom jag är såpass petig som det jag är så kan man ju hålla på i flera timmar, precis som det jag har gjort känns det som:P

började bli jobbigt men nu känns det ändå som att det är fixat förutom att jag vill ha en header och då kommer jag tänka på att jag inte borde ha den bakgrundsbilden som jag har nu haha.. så mycket jobb!

menmen, får hoppas det blir bra till sist iaf :)


och förrästen, paranormal activity filmen var en besvikelse..

Av marlene - 27 november 2010 20:15

no more http://maarleneeee.blogg.se men jag får se om jag verkligen kommer ta bort den ändå eftersom jag alltid kommer tillbaka till min "gamla" blogg vilket jag har ifors gjort två gånger, därför tar jag inte bort den än :)


jag har tänkt lägga ner den eftersom jag inte är nöjd med utseendet och jag vet att det kanske är ett ganska dåligt skäl med att ge upp ens egna blogg, men jag tycker ändå att utseendet är viktigt och med tanke på att det är såpass krångligt att fixa till hur man vill ha det så byter jag till denna bloggen istället.

ifors skulle en tjejkompis, catarina hjälpa mig med utseendet men jag känner också att jag vill kunna ändra lite själv :)

så att nu är jag på denna bloggen istället.


efter att ha kollat på walking dead så ska jag nu kolla på paranormal activity 2, själv :P

killen vågar inte kolla på den med mig bara för att han blir rädd :P

Tidigare månad - Senare månad

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards