Alla inlägg under december 2010

Av marlene - 30 december 2010 23:08

jag var bara tvungen att börja spela harry potter spelet men killen verkar vara duktigare på det än vad jag är :P


var i stan under dagen och gick runt och kollade lite, och eftersom killen inte hade köpt en present till mig så fick jag det jag behövde, eller ja nästan iaf :P det blev en mascara, kajal och ett par örhängen :)

och snart blir det att kolla film!

the last exorcism & harry potter

Av marlene - 29 december 2010 18:58

nu är jag hemma igen efter att ha varit i norge :)

och när jag kom hem, efter att farsan hade skjutsat mig så skulle jag äta, men efter bara några tuggor så kände jag att jag var nära på att kräkas.

sådär har jag aldrig känt förut..

vet att jag inte kan äta speciellt mycket före jag blir mätt men att känna av att jag kommer kräkas är inget bra tecken.

jag blev rädd.

så jag känner att jag MÅSTE kolla upp detta!

nog för att jag har en ätstörning(ja jag är van vid det) men jag gillar verkligen inte detta :(


jag längtar faktiskt lite tillbaka igen, men jag vet att det inte kommer dröja länge förrän jag måste åka tillbaka för då ska nämligen min brorsa konfirmeras och efter han ska min kusin konfirmeras :P

så att det är ett måste!

Av marlene - 27 december 2010 22:45

min farfar och farmor gav mig denna eftersom jag inte hade fått en födelsedagspresent utav dom. jättesnällt (A)

Av marlene - 27 december 2010 04:26

jag har verkligen försökt att vara vaken så länge jag bara har kunnat, men nu går det inte längre.

klockan är halv 5 och egentligen borde jag ha lagt mig tidigare även fast det är lov.

denna gången ska jag lägga mig med hörlurarna i öronen och hoppas på att batteriet inte dör under tiden som jag försöker sova.

Av marlene - 26 december 2010 18:37

nu kommer bilder från julafton, jag kommer även lägga upp bilder på jackorna också men det gör jag inte än, det blir lite senare :)


  thomas - bitte - farsan

thomas är sonen till bitte


 

adrian


 

           

 

här sitter adrian med en 200 lapp som han inte fick ut av den grejen som den sitter fast i :P det var tydligen en massa tejp runt om, tror jag det var. men han fick ut 200 lappen tillslut :P

 


detta var några av bilderna som blev tagen. men det var också rätt många som blev likadana och dom laddade jag inte upp :)

Av marlene - 26 december 2010 15:14

jag vet att det har gått några dagar utan att jag har skrivit nåt, men nu är jag här igen :)

jag ska lägga upp bilderna från julafton men farsan och hans tjej måste kolla bilderna före jag lägger ut nåt, kan ju inte lägga ut bilder på andra människor utan deras tillåtelse vilket är lite utav skälet till att jag inte har skrivit mycket eftersom jag tänkte skriva om dom här dagarna som jag har varit i norge i ett och samma inlägg.

men jag ska lägga upp bilderna lite senare idag:)


det jag gjorde igår var att dricka lite vin med mina fastrar, jag hade tänkt att inte åka dit men eftersom jag inte träffar dom varje dag så tänkte jag åka dit ändå, och det var trevligt ^^


idag ska jag och bitte(farsans tjej) iväg och sola, det var riktigt längesen jag gjorde det nu:P älskar att sola eftersom det är avslappnande men sen får man ju rynkor snabbare vilket är skälet till att jag har sketit i det tills idag :P


jag fick förrästen två jackor utav bitte förut, jag ska lägga upp bild på det också, har inte tagit nån bild än men det kommer :)

Av marlene - 23 december 2010 16:06

 

min bror och hans flickvän malin

supersöta !

Av marlene - 23 december 2010 14:58

jag har blivit beroende utav ufo godis eller vad man nu kallar det :P

skitgoda är dom! :D

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Skapa flashcards