Alla inlägg under april 2011

Av marlene - 21 april 2011 04:06

en låt jag har fastnat för är;

Av marlene - 21 april 2011 03:42

jag tror jag har hittat min bikini nu :D det stod liksom marlene på den :P

 

bara det att affären finns i göteborg som närmast. annasr var den jävligt billig ändå :P

jag får se hur jag ska göra, vet att jag egentligen hade behövt en bikini även fast jag redan har tre stycken :P

Av marlene - 17 april 2011 12:32

Det finns två låtar som jag verkligen verkligen gillar.. det finns väl fler, men det är dom jag kom att tänka på.


den ena låten är en låt som jag lyssnade på för flera år sedan, tror jag var 19 då.


den andra låten gick på tven för några dagar sen.

Av marlene - 17 april 2011 11:24

igår natt så fick jag för mig att göra pannkakor utan ägg. det enda som smakade bra var smeten, så att pannkakor utan ägg är ingen större hit.. iaf inte i mina ögon :P

Av marlene - 16 april 2011 21:43


me likes :D

Av marlene - 15 april 2011 18:49

LOV!

Och vad jag nu ska göra under lovet vet jag inte. jag hade tänkt städa under hela lovet eller nåt sånt :P men det gjorde jag idag istället :) känns bra att ha gjort det även fast det tog sin tid :P


hade en redovisning i skolan om huden och det gick rätt så bra, jag var jävligt nervös men det funkade ändå :) har också haft några inlämningar men allt är klart nu så nu är det bara att njuta av lovet.. vad jag nu kommer att göra.


snart är det både bröllop och konfirmationer.

det är min bror och kusin som ska konfirmeras, och sen ska kims farbror gifta sig :) jag ser verkligen fram emot allt det där :D


det är faktiskt inte långt kvar tills skolan slutar, bara några veckor kvar och sen är det över.. jag hoppas på att få komma in på ettan som jag har sökt till :)


hoppas det kommer bli fint väder under lovet, för isf vet jag vad jag ska göra iaf :P


jag har försökt fixa med min piercing, men så har jag inget smycke så därför fick jag ta till med nåt annat. jag har redan hålet men det behövde "förnyas" lite och det har jag gjort nu, det enda som fattas är ett smycke som jag ska köpa nästa månad :)

Av marlene - 8 april 2011 19:38

Fredag.


Jag har börjat fundera lite på min header.. tror nog att jag ska göra en ny men då kommer jag inte ha med några bilder alls, men jag får se, inget är bestämt än. känner bara att jag inte blev tillräckligt nöjd med den jag har haft, det är lite därför jag har ändrat på utseendet och även tagit bort min header.


Idag sökte jag in till samma skola som jag går på nu eftersom jag inte har blivit klar med min matte, annars hade jag kunnat söka till årskurs 1, men om jag skulle börja ettan så skulle det kanske bli en svårare matte vilket jag absolut inte är redo för, därför hoppas jag på att börja basen nästa år med även fast jag sökte till båda men det var bara för att man skulle ha ett andrahandsval.


nästa vecka ska våran klass till göteborg för att åka till universeum, vilket är ett litet minus för mig och kanske även för en annan tjej i min klass(vet inte hur hon känner det). vi var nämligen där med sjöbo klassen och detta är inte speciellt längesen heller. det enda vi gjorde var att gå runt och kolla genom allt vi kunde komma över eftersom vi skulle vara där i flera timmar före dom som jobbade där skulle visa oss runt. jävligt drygt :P

fast ja.. det kanske blir annorlunda denna gången :)


 

här ser ni min jeans jacka ^^

Av marlene - 5 april 2011 18:24

håller på att kolla lite smått på bikini inför sommaren, och jag har hittat 3 stycken som jag skulle vilja köpa.

     

frågan är ju bara vilken .. :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards