Alla inlägg under juni 2011

Av marlene - 29 juni 2011 23:55

Idag har det varit nånting ändå sen i morse.

först var det min frukost, sen solade jag, sen åkte jag och killen till stan, sen åkte vi till stugan där hans styvfarsa och hans kompis skulle fiska. det som har gjort så att jag är helt slut just nu är det att jag och kim spelade badminton under några timmar(tror jag det var). men det var kul ^^

här är bilderna;

         

jag köpte lite grejer på rean idag:D men det är en grej jag måste lämna tillbaka eller iaf prata med dom i affären.. det ena armbandet går inte att "öppna" när man ska ha på sig det. får hoppas dom kommer på nån lösning :P

här är det jag köpte iaf ^^ (linnet eller vad man nu ska kalla det köpte killen till mig)

 

morgondagen kommer gå rätt snabbt igen tror jag.

först ska jag käka min frukost igen, sen sola och efter det blir det att åka in till stan och träffa katja, och senare under kvällen ska torsdagskvällarna börja igen. det kommer nog bli att sitta på nån uteservering och dricka cider eller nåt sånt med mattias och killen :) om nu mattias kan.


men nu ska jag ta och kolla på andra avsnittet utav true blood tänkte jag :D

Av marlene - 29 juni 2011 11:53

Min frukost!

macka med ost och mjölk med hallonkräm


magen känns bra efter att ha ätit upp allting :) men jag åt med tvång vilket är hur lätt som helst.. jag är van vid att äta fast jag inte känner att jag vill eller kan och då får det bli att pressa sig själv, vilket är väldigt enkelt.


men NU blir det att få på mig bikini för att sen gå ut och sola!

Av marlene - 29 juni 2011 02:27

Gäääääsp!


 

snart ska jag sova, och imorn ska jag börja med min lilla utmaning;

- käka frukost.

jag har aldrig varit speciellt bra på att göra det, men för att kunna bli bättre på att äta så får det bli så... men jo, det kommer bli svårt, iaf när man inte känner nån hunger alls.


imorn blir det att SOLA! får försöka att sola i flera timmar så att färgen håller sig kvar tills nästa gång det är fint väder ute. ska bli sämre nu till helgen =/

efter att jag har solat klart så ska jag duscha och sen åka ner till stan och kolla runt i affärer, ska kanske köpa en ny parfym tror jag.


men nu blir det att sova, ska nog läsa först.

God natt!


Av marlene - 28 juni 2011 20:07

Mitt nya linne som jag köpte på cubus;

dom andra kläderna jag testade var för genomskinliga :P


jag var på vågen idag, och det blev en hel del tanker efteråt..

Av marlene - 28 juni 2011 11:59

nervöst..

det är idag det gäller.


jag ska iväg till ett ställe där det finns folk som jobbar med folk med ätstörningar och jag har ingen aning om vad jag kommer få höra eller vad det är för intryck jag kommer få.

jag är nervös för att kanske få höra att jag inte har en ätstörning eftersom jag har hört att jag inte har det bekymret.. och då är ju bara frågan om vad det är som är fel på mig.


menmen.. wish me luck!

Av marlene - 27 juni 2011 23:36

True blood - säsong 4

Ä N T L I G E N !!


nu blir det film! ; Helen

Av marlene - 27 juni 2011 19:24

S o o o l i g t + pengar = ganska så härligt !


jag fick mina pengar idag!

efter att ha betalat räkningar så såg jag att det är en bra månad vilket betyder att jag har endel pengar nu och det känns förjävla skönt. alla räkningar är inte betalda riktigt än men det är bara för att jag inte har fått skivan som jag ska få eller ja.. köpa. den  har inte kommit än, och sen ska jag betala mitt busskort men även om jag inte har betalat och köpt det där än så har jag ganska så god råd denna månaden :)

och eftersom jag har endel pengar så kunde jag inte låta bli att kolla lite runt på cubus, gina tricot, H&M... bara för att se ifall det fanns nåt.


jag hittade bara en enda grej på cubus;

 

den finns även i svart.. ska se hur det ser ut sen när jag provar den.


och nu till gina;

jag får se hur allt passar.


senare ikväll ska jag kolla två filmer, om det nu blir så. blir kanske bara att kolla på en :P

   

Av marlene - 22 juni 2011 20:05

jag köpte hårfärg till både mig och killen.

jag hjälpte honom med att färga håret och sen färgade jag mitt hår med en spray, jag tänkte testa och se hur den fungerade.. om det kommer bli nåt resultat vilket jag hoppas på för just nu ser det inte ut som att jag har sprayat nånting :P


jag var sugen på nåt gott att äta, nåt jag är varje dag.. nästan :P så därför bestämde jag mig för att göra muffins!

 

riktigt RIKTIGT god blev den :D


och justja. midsommar kommer firas i stugan tsm med killen och hans morsas släktningar ^^

och den dära filmen jag kollade på igår... okey att skräckfilmer är dåliga, men den var väldigt väldigt dålig :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards