Alla inlägg under juli 2011

Av marlene - 30 juli 2011 19:35

då sitter man här och väntar på att minneskonserten ska börja.

när jag åker till falkenberg och får tillfället att köpa en ros så kommer jag göra det, har hört att dom har köpt blommor som dom har lagt framför en spelaffär om jag inte minns helt fel. så att om jag får tillfället att göra det så kommer jag köpa en ros eftersom jag känner att jag vill göra nånting iaf


    
  
  

Av marlene - 30 juli 2011 00:44

iiiiiiih!

idag fick jag veta(eftersom klockan är över 12 nu så var det igår) att morsan och dom kommer åka till falkenberg igen! gissa vem som blev glad då :D

kommer säkert ta några bilder under tiden som jag är där skulle jag tro, brukar bli så :)

morsan har pratat lite på att åka till ullared, och jag hoppas att vi kommer åka dit eftersom jag aldrig har varit där. allt verkar ju finnas där så :p

så att.. inför resan har jag än så länge hunnit med att tvätta kläder.. och ja.. det är väl det :P vet inte riktigt vad jag ska ta med mig för kläder eftersom man aldrig vet hur vädret ska bli, men det lär väl ändå bli bättre än här i borås hoppas jag :O


nu när jag sitter här så blev jag lite sugen på att baka nåt, nu som jag ändå har alla ingredienser. jag hittade en grej som jag ska göra imorn tror jag;

det lär inte vara speciellt svårt, och gott blir det säkert också:) har allt förutom hallon så då blir det att köpa det efter att jag har varit hos morsan eller när det nu blir. kanske köper det före.

ska till morsan idag(blir det ju) för att äta och få lite hjälp angående några papper från csn. dom verkar aldrig bli nöjda med informationen dom får. det finns alltid nåt dom ska veta mer om eller så är det nåt som är fel.


jag känner mig väldigt väldigt dum just nu..

satt här och tänkte lite, nåt som jag alltid gör varje år eller ja .. varje dag. men varje år så tänker jag alltid lite mer under just denna månaden eftersom en person som stod mig väldigt nära, och som tillslut blev min bror, vilket han alltid kommer vara. han dog.

han dog för fem år sedan i misshandel. han hade inte gjort nåt, men ändå så var det ett gäng som gick på honom eftersom han ville skydda sin tjej. det är fortfarande svårt att leva utan honom så ist tar jag dagarna som dom kommer, även fast det är några år sen han gick bort.

 

Alexander Gustavsson
21 augusti, 1990 – 16 juni, 2006


Rest in peace


    

Av marlene - 29 juli 2011 02:37

Just because..

         

A picture can tell you more than 1000 words

Av marlene - 28 juli 2011 23:33

typiskt.

när jag kollade runt för att hitta nåt att kolla på som serier eller film, så hittade jag en serie som jag säkert skulle fastna för, kändes så då när jag läste om vad den handlade om. men till min stora besvikelse så börjar serien i höst..

jahopp.. då är det bara att vänta då.

detta är serien!

skälet för att jag har tänkt att vänta på att denna börjar, är för att hon som var med i life unexpected är även med i denna serien. jag tycker att hon är riktigt bra, och handlingen verkade det inte vara nåt fel på heller. jag kände att jag fastnade för serien direkt bara utav att läsa om vad serien kommer handla om vilket kanske är rätt sjukt :P

detta är iaf tjejen från life unexpected som även kommer finnas med i den nya serien;

  Brittany Robertson

Av marlene - 28 juli 2011 19:51

Never let me go - Judy Bridgewater


Darling…
Hold me…
Hold me…
Hold me
And never, never, never
Let me go

Darling…
Kiss me…
Kiss me…
Kiss me
And never, never, never
Let me go

Mark my heart
Throw away the key
Fill my love
With ecstasy

Bind my heart
With your warm embrace
And tell me no one
Will ever take my place

Darling…
Tell me…
Tell me…
Tell me
You’ll never, never, never, never
Never, oh never, never…

Av marlene - 28 juli 2011 02:54

alla verkar sova nu verkar det som :P alla förutom mig och killen.

inga som uppdaterar nåt på face heller, men inte så konstigt kanske. klockan är ändå 02:55 och här sitter jag och är övertrött. dricker cola och äter chips, kommer nog bli tjock snart :P


börjar fundera lite på mitt hår eftersom jag snart ska till frisören.

frågan är om man kanske ska bli blondare, eller skulle det inte passa?

brunhårig ska jag nog inte bli eftersom jag tycker att jag passar bäst i blont, dessutom så har jag inte blivit nöjd dom gångerna jag har färgat det brunt heller.

det hade varit mycket bättre om det fanns nåt som gjorde så att man färgade håret och sen håller det sig så, så att man aldrig nånsin behöver färga det mer, ungefär som en tatuering fast färg i håret :p

eller så är jag bara övertrött :P


längtar efter ett till avsnitt utav teen wolf. VILL KOLLA NU!

men jag tror att det kommer ut ett nytt avsnitt en gång per vecka.

började kolla på en film, the resident, men jag har inte kollat klart den. lär nog inte bli så heller :p

kanske borde sova.. ska upp tillräckligt tidigt för att kunna duscha, och sen fixa med några grejer.


ska förrästen kanske till falkenberg igen, men då blir det nog nästa vecka. det är inte helt säkert än men igår när jag pratade med morsan så sa hon att hon kanske skulle åka dit igen och då kunde både jag och min bror hänga med! hon pratade nåt om ullared också. jag har faktiskt aldrig varit där så det ska la bli kul att få åka dit om det blir så ^^

allt hänger på om min styvfarsa skulle börja jobba på måndag för då åker vi, men om han inte börjar jobba så får vi se hur det blir.


sova nu då eller? :P

Av marlene - 28 juli 2011 02:22

en sak före jag ska gå och sova eller nåt. mest som en "kom ihåg" grej för mig.

hittade en väldigt bra sida där man hittar väldigt fina bilder på serier, sånt jag inte tror att man kan hitta på google, kanske bara vissa av dom.

http://cwnetwork.tumblr.com/

Av marlene - 28 juli 2011 02:03

fast.. nu börjar jag väl tänka för mkt igen.

frågan är vilken som är snyggast?

den headern jag har nu eller;


eller denna;


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards