Alla inlägg under oktober 2011

Av marlene - 31 oktober 2011 21:33

efter att ha shoppat loss med min morsa och min bror(köpte onepiece, sockor, tröjor, jacka, skor..) så har jag tänkt att koppla av med en film och en serie. kopplade ifors av med att sola förut, vilket jag tänkte göra varje dag tills skolan börjar igen, förutom på fredag eftersom vi ska åka till ullared då.


   

Av marlene - 30 oktober 2011 23:14

nu jävlar har jag gjort en jävla massa!

jag har lyckats med att läsa ut två böcker, så nu är det bara en bok kvar. har även börjat läsa lite på provet och än så länge kan jag nästan den första sidan utantill, och då är den ändå rätt så enkel, dom andra två sidorna är det en massa olika namn på stater eller vad det nu heter.

just nu känner jag för att spy på allting, vilket egentligen är mitt eget fel eftersom jag inte har tagit någon "rast" från allt. men jag känner för att bli färdig med allting, kanske inte på samma gång men jag pallar inte att vänta tills sista sekunden heller..

men men, nu är det ändå inte mycket kvar och jag vet att jag kommer bli klar med allting, nåt jag inte var lika säker på i början av lovet.

känner mig rätt duktig, och att jag har gjort något vettigt, och den känslan är det inge fel på!


dom här är böckerna jag har läst ut;

 

 


imorn ska jag, morsan.. och jag har för mig att min bror skulle hänga med på en shoppingrunda! jag har kollat lite i förväg på vad jag skulle vilja köpa. känner att jag behöver lite space från skolarbetet nu, det går inte att plugga 24/7 heller.

och på fredag blir det att åka till ULLARED :D jag har velat åka dit igen men jag trodde väl inte att det skulle hända så fort, men på fredag ska vi dit! jag, morsan, styvfarsan och min bror.. skulle jag tro :)


Av marlene - 30 oktober 2011 00:55

glömde att säga det att jag köpte ett nytt block i fredags, så nu blir det att plugga som satan! :P


 

gjorde iordning en dricka precis, fick lite inspiration utav killen :P väldigt god blev den också ^^


 

Av marlene - 29 oktober 2011 21:57

har precis läst i flera timmar, och har hunnit läsa tills mitten utav boken.

lyckats läsa ut en bok, så nu är det "bara" två kvar, och ett prov att läsa på.

men jag tror nog ändå att det ska gå bra eftersom jag läser i ett snabbt tempo, det är bara provet jag är lite bekymrad över.. men eftersom jag ändå har en hel vecka på mig att plugga så borde det ändå gå bra!


har hittat några filmer som jag ska kolla på sen, bara för att jag känner mig liiiite duktig.

       


blir nog inte att kolla på alla filmer, tror faktiskt att det bara kommer bli två stycken :P

Av marlene - 29 oktober 2011 01:47

har kollat runt på mina gamla bilder, och på andras vilket får mig att vilja lägga på mig några kilon.

jag tycker att jag är för smal i ansiktet, vilket gör så att bilderna inte blir som jag egentligen skulle vilja ha dom.

men sen så är det förbannat svårt att kunna göra detta. jag befinner mig fortfarande kvar i en ond cirkel.

jag kan äta jättemycket under en dag, och sen under nästa dag så glömmer jag av några måltider förutom en kanske..

efter att jag började skolan igen så har jag ändå passat på att äta under våran halvtimmes rast som är som en frukost rast eller hur man ska kalla det :P men jag tycker inte att jag äter som jag kanske borde göra..


jag blir inte lika fin på bild längre, vilket stör mig =/

Av marlene - 29 oktober 2011 00:34

                     

Av marlene - 29 oktober 2011 00:14

Sitter här och fördriver tiden lite med att lyssna på P4, en norsk radiokanal. den är bäst om man vill lyssna på några gamla klassiker, men även nya låtar spelas också.

en låt som gick precis, är en ganska så gammal låt men även om jag har lyssnat på den flera gånger om, så är den lika bra fortfarande :)

Lene Marlin heter hon.


dom här är hennes två bästa låtar, vad jag tycker.

Av marlene - 28 oktober 2011 23:55

nu börjar tankarna komma tillbaka igen.

har varit det förut, och är fortfarande osäker angående mitt hår

jag blir alltid nöjd efter att ha varit hos frisören, men ändå är det nåt som fattas...

vet inte hur jag vill ha mitt hår egentligen, men skulle vilja ha nåt som verkligen passar mig.

så som jag har det nu, så ser det inte ens naturligt ut.

och ja.. jag är KRÄSEN :P


stör mig bara av dom här tankarna eftersom jag aldrig kommer fram till någon lösning..

några tips på hur jag kan ha det vore inte helt fel :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards