Alla inlägg under december 2011

Av marlene - 19 december 2011 03:38

fyfan va trøtt jag ær, ska snart sova men inte riktigt æn

har førsøkt fixa med min ipod, ipad.. ? vet itne riktigt vad den heter:P det var svårare æn jag trodde, vældigt mycket krångel men efter ett par timmar så blev det bra :P 

hade tænkt att fixa med några låtar så att jag har tills resan, men eftersom det var ææænnu mer krångel, så fick det bli en massa spel. fast massa och massa.. det blev væl typ 5 stycken ungefær :P men ændå!

så att.. jag kænner mig inte ett dugg nervøs riktigt æn. det kommer sen, det vet jag men inte just nu. 

ska gå upp klockan 12 ungefær, eller kanske æven tidigare.. 


kan inte sæga att jag længtar tills sjælva flygresan iaf.. 

men det ska nog bli bra ændå!

Av marlene - 18 december 2011 23:39


då var man framme och har æven fått låna brorsans dator :P

farsan och farmor hæmtade mig på bussstationen och sen åkte vi direkt hem till farsan dær julmaten væntade och sen skulle vi øppna julklappar.


    

Av marlene - 18 december 2011 15:56

på bussen till Norge. Gick nästan på fel förut :-P Oslo next nudå

 
Av marlene - 18 december 2011 13:03

jag börjar känna lite av att jag faktiskt börjat bli lite nervös..

men det har ändå inte riktigt gått upp för mig än, att jag faktiskt ska iväg imorn, även om resan börjar idag.


allt är egentligen klart.. jag fick åka hem igen för att hämta dom sista grejerna som tex räkningarna som jag har ställt in så att dom blir betalda den sista denna månaden.

ja.. allt är klart, förutom att jag fortfarande håller på att ladda min mobil och min mp3, fixar med det när det är tid att åka.


känner mig väldigt stressad iaf..


detta blir nog det näst sista blogginlägget jag skriver före jag åker, kommer säkert skriva nåt på bussen också, men det blir nog inge mer när jag kommer fram, och om det inte blir nåt mer så kommer jag inte skriva på hela två veckor :P

men jag kommer ta en himla massa bilder som jag sen kommer lägga ut :)


Av marlene - 17 december 2011 16:21

nu är allt packat och klart, nästan. Jag försökte begränsa mig men jag misslyckades nog med det :-P jag hoppas inte att resan kommer vara lik

 
Av marlene - 16 december 2011 17:33

Av marlene - 16 december 2011 16:56

jahopp då har man fått lov nudå :P

imorn ska jag börja packa och jag ska FÖRSÖKA inte ha med mig för mycket..


idag på julavslutningen så skulle en utav lärarna lotta ut några biobiljetter. jag satt där och hoppades först på att vinna, men sen så såg jag dom andra som vann att dom skulle gå upp och hämta biljetten, det var då jag började tänka lite. jag satt där och hoppades på att inte vinna.. men vad tror ni inte hände då?

jo..

  där såg jag jätteglad ut, men det var också efter att jag hade vunnit :P det var hur pirrigt som helst att gå upp medan alla andra kollade på dig och samtidigt visslade.. men ändå :D jag var nöjd även om jag var hur skakig som helst sen efteråt :P


och ja.. jag har ju ny mobil och allt.. efter nåt år sådär. klart att jag håller på med den rätt mycket då :P trodde inte att jag skulle se så sur ut bara :P


    så att.. imorn blir det att packa ändå tills sista sekunden skulle jag tro. sen blir det en lååång resa på söndag (kanske inte lika lång nu som jag har en mobil som jag kan andvända till allt nästan :P ) och på måndag väntar en vääääldigt lång resa. 12 timmar har jag för mig att det skulle ta att åka till thailand.

Av marlene - 15 december 2011 21:57

man kan ju säga att jag är väldigt nöjd över min nya telefon :D

jag har laddat ner ett flertal appar som både är lite onödiga och nödvändiga :P

och såklart finns ju även angrybirds i mobilen nu också :P även fast jag känner att jag har blivit lite trött på den, men det är ändå ett bra tidsfördriv :)


imorgon får jag jullov :D

och sen på söndag åker jag till norge, och på måndag blir det att åka till thailand på eftermiddagen!


förresten så hittade jag en 20 lapp förra veckan, och idag så hittade jag en 100 lapp, även fast det egentligen var killen som såg den före mig så var det ändå jag som tog upp den :P

det känns lite som tecken från ovan ändå...


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards