Alla inlägg under juli 2012

Av marlene - 31 juli 2012 19:12

     

T e e n   w o l f - p r e t t y   l i t t l e   l i a r s - 9 0 2 1 0

har kollat några avsnitt utav dom här serierna och även sovit endel. vet att det inte är det smartaste, men jag kände mig helt utmattad efter att ha kollat på ca 4 avsnitt. sen så kände jag mig konstig och trött när jag vaknade igen. så nej, jag mår inte speciellt bra just nu. är halvsjuk eller hur man ska kalla det.

lite ont i halsen, febrig och näsan krånglar.

var i affären förut och köpte glass, läsk och kyckling! fick lite i mig i magen iaf.

sen så har jag börjat att lyssna på låtar före jag ska somna, eller ja, när jag ligger där och försöker somna. vill inte höra dom där ljuden igen:P så då är det birdy som spelas i bakgrunden. en tjej på 14 år tror jag, hon är grym till att vara så ung!

har även börjat lyssna lite på goo goo dolls, riktigt jävla bra är dom!

   

Av marlene - 30 juli 2012 19:29

inte varje dag jag sitter här med total hjärnsläpp..

inte en aning om vad jag ska skriva om riktigt, och hur jag ska skriva allt menmen :p

nyss duschat efter en hård arbetsdag, märks att det börjar bli lite mer att göra nu. var faktiskt under nåra minuter som jag kände mig yr av nån anledning..

men jag har definitivt fått mer energi och mår riktigt jävla underbart :p ska ta och leva på den känslan ett tag nu :P

har bara två veckor kvar av sommarjobbet, sen är det semester, lov.. eller vad man vill kalla det tills skolan börjar igen! har alltså två veckors ledighet från och med att min tid på jobbet är över. känns rätt typiskt med tanke på att jag precis har börjat trivas, men jag känner också att jag måste vila upp mig tills skolan börjar igen eftersom den kommer spela en stor roll för min framtid.

och förresten igår, när jag skulle sova, då hörde jag nåt ljud från köket. jag vet inte vad det var förnåt men jag vet att det var nånting, nåt jag inte har hört innan. fick tipset om att lyssna på musik under tiden som jag försökte somna, och det funkade!

creepy när sånt händer :(


ska ta och kolla film hade jag tänkt, även om jag tror att den suger men jag hittade ingen annan förutom den :P

 

Av marlene - 29 juli 2012 20:56

Orkar inte uppdatera speciellt mkt just nu. Är trött, seg och fortfarande lite bakis, men det är knappt. Blir supernatural och godis!

Av marlene - 26 juli 2012 23:05

     

hade inte tänkt att uppdatera bloggen nåt mer idag, men eftersom jag ändå sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så kan jag ju lika gärna göra det :p

jag är fruktansvärt seg, trött och allmänt död i kroppen just nu :P men det har vart en riktigt bra kväll med en massa goa människor som jag även kommer träffa imorn med!

men ja.. just nu vill jag helst att min tvätt ska bli klar :P känns som att jag kan somna när som helst just nu :p

håller på att lyssna på musik bara för att hålla mig själv levande :P brukar inte få göra det annars xD

menmen, här är några bilder från idag!

   


Av marlene - 26 juli 2012 16:54

 

snart helg igen!

tiden går ändå ganska fort.

ska iväg till stan väldigt snart, ska åka in och träffa några där och dricka lite öl, sen kanske man också kollar på bandet som ska spela idag; metal allstars. 

men ska inte dricka för mycket eftersom jag ska jobba imorn, och efter jobbet blir det att fixa med håret hos frisören och direkt efter är det även en grillfest jag ska på!

ska försöka att tvätta kläder idag, efter att jag kommer hem igen och efter det blir det nog att sova :P


Av marlene - 25 juli 2012 18:36

nu när man har kollat klart alla avsnitt som finns på supernatural(ska kolla första säsongen igen bara för att typ), så blir det väl att kolla på filmer ist, även om det finns andra serier jag följer men ändå.

har iaf nyss kollat klart på not without my daughter, och snart blir det att kolla på den tredje filmen av rec. det är en skräckfilm som jag tycker är helt okey att kolla på. inte den bästa men det går.

not without my daughter blir man mer frustrerad när man kollar, men bra är den :)

   

Av marlene - 25 juli 2012 18:23

   

Av marlene - 24 juli 2012 15:53

åkte inte iväg till jobbet idag eftersom jag fortfarande känner mig febrig. och sen så visste jag att jag hade fått åka hem ändå, även om jag hade försökt åka dit.. så nej. hellre försöka bli frisk så att jag kan jobba.

har bara legat på soffan och sovit lite då och då och kollat lite på supernatural.

jag kollade på imdb för att se när den 8e säsongen kommer börja, och till min överraskning så kommer den börja i oktober ;D

nåt att se fram emot!

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards