Alla inlägg under mars 2013

Av marlene - 30 mars 2013 03:43

idag.

jag såg dig.

ca ett år efter att jag gjorde slut med dig

seriöst.

det KÄNDES!

du fattar inte, och kommer aldrig förstå hur svårt det är att kunna se dig.

varför?!

för att du lämnade spår.

du lämnade jobbiga ärr efter dig

sånt som jag fortfarande får ta itu med, än idag.

jag går fortfarande igenom en process. 

det är fan inte allt för lätt ska jag säga.

det att jag såg dig idag snurrade ihop min värld

varför?

inte för att jag tänker på dig!

men för att försöka bli hel igen

seriöst

det är svårt

varje dag är en fight för mig

skolan och min fritid

du sa alltid att jag aldrig nånsin kom att bli socionom. jag skulle aldrig nånsin klara det

detta sa du med svarta ögon.

du skrek. kallade mig saker också. 

jag var allt i dina ögon, alla negativa grejer. jag vet inte vad du inte kallade mig. 

du drog ner mig totalt

och än idag, även om vi inte är ihop längre.. så fightas jag med dom här orden som du inprintade i mitt huvud

DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT OCH SÅ JÄVLA SVÅRT. DU KOMMER ALDRIG FATTA DET!!!!!

varför?

för att du förmodligen hade dina bekymmer med, och valde att sänka mig, pga din självkänsla som du knappt hade nåt utav.


jävla idiot.. 

jag hatar dig för allt det du gjorde mot mig, som jag än idag för kämpa emot.

DU FATTAR INTE HUR JÄVLA JOBBIGT DET ÄR!!!

varje gång som du skrev på mig, kallade mig saker, slogs, och med dina svarta ögon.

fyfan :(((

Av marlene - 27 mars 2013 21:54

har varit ett riktigt gött väder ute idag, man får vårkänslor och allt känns så mycket ljusare :) otroligt vad solen kan göra egentligen ^^

och på söndag så ska man ställa om klockan, till sommartid^^ 


imorn blir det utgång med ida! blir nog så både på torsdag, fredag och lördag ^^ blir galet awesome ;D och imorn får man även påsklov!

kan inte riktigt klaga på det inte :)


under denna veckan så har jag köpt lite grejer;

 

köpte även detta namnhalsband fast med mitt namn såklart :p

Av marlene - 25 mars 2013 12:46

natten som var, var nog den segaste jag har varit med om. 

spelade ingen roll hur mycket jag än vände på mig, jag kunde inte somna. 

men efter flera timmar så funkade det :P drygt!


ska snart tillbaka till skolan för sista lektionen, sen ska jag in till stan för att fixa med några grejer som tex betala frisören när jag inte kunde och köpa några grejer till håret. 

sen får jag se hur mycket klockan blir, men ska iväg till morsan och dom senare idag igen, fast idag är det basket dags! fick nämligen gratis biljetter förut :D


så det blir awesome!

tror nog att detta kommer bli en riktigt bra vecka:D

Av marlene - 24 mars 2013 17:25

vaknade av att vara utvilad, men samtidigt så hade jag en massa blandade känslor. mindre kul. tror det fortfarande sitter i en hel del. 


längtar faktiskt redan tills nästa helg!

denna helgen blev inte riktigt som det var tänkt, även fast fredagen var rätt galen. men tar igen det nästa helg skulle jag tro. då är det antingen elmia, göteborg eller borås som gäller. får se hur det blir, måste alltid ha en backup plan. 


känns lite som att jag håller på att bli sjuk också, fast det har jag inte riktigt tid med nu. måste vara i skolan efter alla gångerna jag har varit borta, vill kunna fortsätta med mitt mål i livet!


hittade några filmer som jag har tänkt kolla på sen :)

   

rätt sjukt hur nånting kan förändras såpass fort. men livet är fullt utav överraskningar, på både gott och ont. även fast hur mycket det sårar.

Av marlene - 22 mars 2013 15:21

 

tog sin tid med alla grejer man skulle göra(disk och städning) och en massa velande med kläder. hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig :P

känns som att jag köper kläder hela tiden :P


men, nu ska jag iväg med niklas. han skulle tydligen laga till hemmagjorda hamburgare till mig! hur snällt som helst ;D

och sen så ska jag träffa ida och se vad som händer ;D


blir awesome!

Av marlene - 21 mars 2013 18:43

inte skrivit på ett tag, men inte heller hänt så mycket förutom att jag har börjat på utväg igen. känner att jag fortfarande behöver det :)


sen så har jag blivit helt galen i beauty and the beast serien ;D hade missat ca 10 avsnitt, kollade på dom på bara några dagar. två kanske tror jag, sen försvann tiden ;P


var två tjejer i skolan och stod på scenen och sjöng i skolan. riktigt jävla bra var dom! var under en låt jag fick kämpa tillbaka tårarna pga att den påminde för mycket om morfar och farfar. 

 

Av marlene - 18 mars 2013 14:11

ny vecka, nu igen ;P

helgen var helt galen, men också jävligt rolig!

riktigt awesome, vilket också känns idag :P

tror inte att jag har varit såhär seg på riktigt länge. 

festade i torsdags, fredags och lördags.

det tar på en :P


fast vi slutade tidigare i skolan idag, vilket jag är rätt så glad för :P hade varit en förbannat seg skoldag annars ^^ 

och under sista lektionen, engelskan, så fick jag ett sms från posten där det stod att min korsett hade kommit :D

men hjälp va liten den var :P hade lite bekymmer med att få på mig den. 

jätteliten i storleken och ingen stretch :P men jag lyckades ändå :P


  

Av marlene - 14 mars 2013 19:13

såg denna när jag gick hem från skolan förut;

  var nyss hemma hos morsan och dom, och nu är jag hemma igen ^^ sitter här och väntar på att åka in till stan!


imorn blir det skola, stan, frisör, systemet, ida och sen UTGÅNG!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards