Alla inlägg under juni 2013

Av marlene - 25 juni 2013 23:43

Var i stan och träffade alexandra, tony, victoria, hannes och mikael. Var en massa gamla och nya bilar i stan. Jag har ingen aning om vad det var för bilar ; p alexandra gick runt och tog en massa bilder med sin systenkamera som kommer hamna på hennes fotosida :)

Av marlene - 25 juni 2013 13:06

Hade nog världens underbara dröm i natt även om den var rätt konstig i början. Och sen när jag vaknade så hade jag fått min depression tillbaka. Jag vet varför.
Rätt jobbigt när man inte vet nåt. Man vet inte vad som kommer hända.

Av marlene - 23 juni 2013 17:10

Idag är en sån dag som man inte orkar med nånting alls, var samma sak igår med.
Har fått uppdaterat mobilen. Och imorn är det några viktiga grejer som ska fixas.
Sen så måste jag försöka att låta bli att tänka för mycket..

Av marlene - 20 juni 2013 21:59

var och träffade alex före jag åkte hem för att packa lite inför morgondagen.
måste nog skaffa flera klänningar för olika anledningar :p
hittade en svart spetskjol, vet inte om det är nåt som är passande, men så får det bli ^^
efter att ha åkt hem och packat lite, så åkte jag till sjömarken där jag skulle träffa johnny, oskar(kanske är med c) och mikael på stranden :)
har även fått en jobbig nackspärr. blir ju bra tills imorn typ..

Av marlene - 20 juni 2013 01:06

det finns så mycket jag hade behövt göra.
körkort, bil, flytta, skaffa ett jobb... starta ett nytt liv.

Av marlene - 19 juni 2013 18:37

var nyss på det sista mötet inför sommaren, börjar igen under hösten. får hoppas det inte kommer hända för mycket tills dess.

sitter just nu på bussen för att åka hem. ska ta och kolla lost och bara ta det lugnt :)

älskar regniga dagar!

Av marlene - 19 juni 2013 01:07

Av marlene - 18 juni 2013 21:34

nostalgi är ju bara förnamnet ;p
lunarstorm är tillbaka, i beta form.
jag registrerade mig direkt! minns att jag hade varit medlem i nästan 10 år förrän jag tog bort mig. och nu som man är medlem igen så känns det lite smått konstigt att ma klickar upp folk som är iaf 20+. var inte det jag gjorde då. svarade aldrig tbx till dom som var över 20. och här är jag nu ;p


har varit och firat min älskade mammas födelsedag med smörgåstårta och lite småsnack :)
sen så frågade jag min styvfarsa väldigt snällt, om han kunde betala dom där 200 kronorna för att kunna bekräfta min plats i skolan :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards