Alla inlägg under februari 2014

Av marlene - 8 februari 2014 07:45

Nuså sitter man här och väntar på att gå in på flyget!
Har ca en timma på oss ^^
Sen så blir man utan internet en heeeeel vecka :p
så himla skönt ändå :)

Oh well, syns la om en vecka då ca :)

Av marlene - 7 februari 2014 21:16

Nuså ligger man i sängen på hotellet efter att ha åkt med flyget från göteborg. Imorn är det upp tidigt för att checka ut och sen åka till marocko!
Jag har fixat med låtarna på Spotify och tagit några bilder under resan :)
Jag och brorsan som står vid spegeln :p
Tog bild på sängen jag ska sova i :)
Från imorgon av, så kommer jag inte kunna vara inne på nätet, men bilder kommer tas :)

Av marlene - 5 februari 2014 17:39

 hard times reveals true friends

 

så sant som det är sagt, sjukt hur mycket ett leende kan dölja liksom

Av marlene - 5 februari 2014 17:01

jag har inte dött, men inte orkat uppdatera eller nåt sånt alls. 

allt går såpass upp och ner i mitt liv.

ena dagen kan allt vara riktigt underbart, dagen efter har jag panik typ..

jag vet inte vad det är som orsakar detta, men är la så mitt liv är antar jag. 

en massa frågetecken man inte får svar på, men som man bara får leva efter.


oh well, på fredag kommer jag försvinna lite till, då ska jag nämligen iväg!

eller ja.. på fredag ska både jag, morsan, brorsan och min styvfarsa till sthlm och på lördag åker vi till marocko!

ska vara där i en vecka, och jag kommer ta med mig min mobil men kommer inte vara på nätet från och med lördag, vilket förmodligen kommer bli hur gött som helst :P

heter ju lov av en anledning ;)

ska ta en massa bilder och sen lägga upp dom när jag kommer hem :)


jag kommer inte riktigt ihåg allt som har hänt så att jag kan uppdatera er lite, men det är iaf en sak som är helt säker och som jag måste jobba på;

INTE vara för snäll. 

jag har fått smaka på min egna medicin där.

det att vara godtrogen är inte alltid lika kul även om det känns bra att vara det, men ibland kan det slå tillbaka riktigt rejält..


juste! jag har snart kollat klart på alla avsnitt av det norska paradise hotel :P jag tycker nästan att det är bättre än den svenska egentligen. venne riktigt varför ^^ 

sen så är det väl ingen hemlighet att kim är min favorit bland killarna ^^ lägger upp en bild på både tjejerna, killarna och kim :) 

      låten till paradise är ju inte dålig heller ;P

detta är från paradise 2012, men det verkar som att paradise 2014 ska börja snart eftersom dom håller på med vilka dom ska välja av alla som har sökt :) 


idag är det också finalen i den svenska paradise!

hoppas på att antingen thobias eller samir vinner hela skiten :)



- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Skapa flashcards