Alla inlägg under juni 2014

Av marlene - 9 juni 2014 19:26

jag har och går fortfarande igenom SJUKT mycket förändringar i mitt liv.
det har varit på gott och ont.
jag har inte skrivit speciellt mycket eftersom mycket av det som har hänt är för privat och känsligt för att nämnas.

jag tänkte, precis som på bilden, att jag ska ta och börja skriva för hand.
känns som att jag kommer kunna skriva mer utförligt, något som jag verkligen behöver pga allt runt om mig.
jag vill inte lämna ut mig helt fullständigt, även om jag har försökt att göra min blogg så personligt som det bara har gått. vill nå ut till människor.
men dessa bekymmer jag har nu, är sånt jag måste skriva för hand.

jag tänker inte lova att uppdatera nåt, men när jag väl gör det så hoppas jag att ni som läser är kvar :)
vet att det går lång tid mellan gångerna, men det kanske inte alltid blir så heller.
ni får ha tålamod eller nåt ;)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards