Alla inlägg under april 2015

Av marlene - 27 april 2015 21:27

då var det dags för flytt, igen.

tidigt imorgon ska vi iväg till ett nytt ställe, och förhoppningsvis är det inte långt kvar tills vi har nåt eget.. 
jag är otroligt trött på allt flyttande, speciellt när allt har varit så krångligt att få till. det hade varit så mycket bättre med mitt förslag, men självklart blev man ju inte lyssnad på, igen.


under dom senaste månaderna har jag känt av att jag kan ha någon sorts diagnos.

jag vet inte vad för typ av diagnos jag kan ha, men ska kolla upp detta så fort jag kan.


denna klänning är snart min!

 

Av marlene - 21 april 2015 20:58

Det är inte okey. Det är långt ifrån okey!
Jag är bara en människa jag med..
Bara LÄNGTAR tills allt detta är över.
Denna gången kunde jag inte hålla tillbaka tårarna

Av marlene - 14 april 2015 19:32

Nu som man har lite egentid ska man titta på baren! Sen är det några andra program med, sånt som ullared osv :p

Av marlene - 14 april 2015 11:47

Då blir det förmodligen flytt under närmaste
Framtid!
steget närmare en lägenhet

Av marlene - 13 april 2015 22:28

Imorn är det möte!
Möte inför flytt, igen.
Vi har bara mellanlandat lite smått tills nästa ställe.
Det enda jag vet är att jag inte kommer vilja att vi bor i borås mer. Den tiden är förbi.

Man känner sig lite som bambi på isen efter att ha kommit ut från det dära stället. Blir ju konstigt av att inte känna sig övervakad.. men, snart är det bara jag och sonen, hoppas jag!

Av marlene - 10 april 2015 22:53

Och där var den festen avklarad!
Nu är det bara packandet och tvätten kvar. Är ju hur mycket som helst nästan..
Lägger ut bilderna från den lilla festen :)

Av marlene - 10 april 2015 09:24

Vaknade med fjärilar i magen. Känns nervöst!
Idag är det avslutning!!!
Så sjukt att tänka på det då jag aldrig såg denna dagen komma.
Allt kändes hopplöst, iaf för mig, då man lever såhär.
det enda hoppet man får är den man ser i sitt barns ögon. Det är linus som har gett mig både styrkan(inte minst) och hoppet till att klara det här.

jag kommer berätta mer om detta senare, för jag anser att ett sånt här ställe borde uppmärksammas.

Av marlene - 8 april 2015 13:35

Då är några av besluten tagit och jag kan nu lägga mig i lugn och ro :)
Har dock lite jag behöver göra som tvätt osv. Sen tänker jag äta godis och fortsätta se barskolan eller vad den nu hette :p

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards