Alla inlägg under maj 2011

Av marlene - 18 maj 2011 17:32

jag sökte runt på youtube och hittade en låt jag aldrig har hört förut, men hon som sjunger var med i idol i norge. minns inte om hon vann.



Idag fick jag reda på att jag kom på årskurs 1!!!

jag blev överlycklig när jag fick höra det :D så nästa år jag kan äntligen bli klar med både matte och svenskan, hoppas jag :P kanske även börjar på engelska B.


senare, ska bara kolla om grannen är färdig med att tvätta(samma person som inte skriver upp sig) ... väl efter det så ska jag kolla på en film tänkte jag :)

 

Av marlene - 17 maj 2011 12:00

HURRA FOR SÖTTENDE MAI!

(det var så min brorsa brukade säga när han var mindre)

ännu ett år som jag inte kan vara i norge för att fira nationaldagen vilket suger.. men istället för att gå i tåg, äta korv med bröd, dricka läsk eller sjunga så har jag satt upp en stoooor norsk flagga på min dörr så att alla kan se att jag är norsk :P mitt lilla sätt att fira typ ^^


var med klassen till badhuset idag.

det var inte igår som man var där. det var väl inte superkul men det var mer som et tidsfördriv :P hade nog varit roligare om man vore mindre men samtidigt är det också ett minne med klassen, precis som universeum.

efter några timmar så skulle vi alla göra iordning oss, jag försökte skynda mig och när jag var klar så gick jag ut och satte mig för att ta på mig mina skor. sen skulle jag gå ut till läraren, när jag var påväg ut så var det några 12 åringar som flörtade med mig :P jag tror dom var 12 iaf, såg ut som det. det jag hörde var : om du får mitt nr så får jag ditt.. fyfan va snygg!


Av marlene - 15 maj 2011 20:54

Jag stör mig på att dom ska vara så himla dyra -.-

 

Här kollar alla på hockey, nästan alla. jag sitter här och försöker fördriva tiden på nåt sätt, jag är inte så insatt i hockey.. jag hade hellre kollat på fotboll istället :P


Idag åker nån från big brother ut och om jag fick välja så åker gurkan eller christian ut, dom andra kan stanna kvar :D eller vad tycker ni?

Av marlene - 15 maj 2011 16:33

Det är ju helt otroligt ändå.. trodde inte att grannen behövde tvätta under en hel veckas tid. han har familj men den är inte såå jävla stor ändå :P  ingen som har tvättat lika mycket som han har gjort, och det värsta är att han inte skriver upp sig på nån lista.. jag har väntat lite med tvättandet, trodde ju inte att han skulle tvätta under en vecka precis, men idag så kände jag verkligen att jag behövde tvätta så därför gick jag och kollade om han tvättade idag igen. klart att han gjorde det..

det jag gjorde var att vänta på hans maskin för att sen sno den. jag vet att det inte är snällt att sno andras tvättider men han hade ändå inte skrivit upp sig på nån lista, sen har han tvättat varenda jävla dag under denna veckan! så idag var det min tur :P


sitter här och väntar på att min första maskin blir klar så att jag kan sätta igång den andra för att sen åka iväg. tänkte vara hos killen lite och sen kolla big brother för att sen åka hem igen även fast det blir sent.

Av marlene - 15 maj 2011 16:25

Älskar denna låten.

Av marlene - 14 maj 2011 19:28

IDAG SKA HAN VINNA!

 

Av marlene - 11 maj 2011 22:59

en låt med många känslor..

Av marlene - 11 maj 2011 01:20

det är rätt sent men jag ska snart gå och sova..


bra nattmusik!


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards