Alla inlägg under september 2011

Av marlene - 30 september 2011 22:06

nu är det inte många kvar i idol.

jag ville att tony, leonard skulle gå vidare. men sen så tyckte jag även att moa och andre var bra, så nu hoppas jag mest på moa och andre :) synd att leonard inte gick vidare :(

menmen, thats life.

 

Av marlene - 30 september 2011 20:17

FREDAG! = idol-wildcard. hoppas bara att min favo går vidare..


 

Av marlene - 29 september 2011 20:48

IDAG fick jag mitt nya kamera, och jag är väldigt nöjd :D


var inne på cubus och kollade runt lite, slutade med att jag köpte en byxa till 199 kr.

 

så nu har jag tillräckligt med byxor efter den branden som var i min lägenhet för längesen. förlorade alla mina byxor och flera klädesplagg, men nu har jag köpt allt igen :P fast jag skulle vilja ha tillbaka det jag förlorade, fast det blir rätt svårt :P


idag fick jag höra, vilket inte är första gången, att jag är väldigt lik lisa miskovsky :P

det kanske ligger nåt i det eftersom jag får höra det i jämna mellanrum :)


kommer börja ha en ny header framöver!

killen gjorde om den jag har nu, och jag blev riktigt nöjd :D

tack älskling!    

Av marlene - 28 september 2011 21:38

 

i skolan idag skulle vi alla till gymnastiksalen för att lyssna på vad Annika Östberg hade att berätta. jag hade aldrig hört talas om henne förutom att hon hade suttit i fängelse. senare fick jag veta att hon hade varit med i tidningen, nåt jag hade missat.

i skolan har vi nåt som kallas kulturkvällar där olika personer kommer och berättar om deras livshistoria eller kanske om en resa som dom har gjort, eller ja nåt annat. jag har varit på några kulturkvällar fast på dagen, men det är ingen som var så bra som annika var.

jag fick tårar några gånger, minns inte exakt vad hon pratade om, men i slutet så var det några ord hon ville dela med sig om att ett "hej" kan göra mer än vad man tror, och det vet jag själv hur det är.

bara det att bli sedd liksom.

jag beundrar henne öerhört mycket efter allt hon har fått gå igenom, riktigt starkt.


Före föreläsningen skulle promenad gruppen(vi har olika grupper under motionen), alltså vi gå runt i skogen för att leta efter svamp, nåt vi också gjorde förra veckan. jag gillar det här med att gå runt i skogen, vet inte riktigt varför men det är härligt på nåt sätt :)

jag bad en tjejkompis i klassen om att ta en bild på mig och en annan tjejkompis som också går i min klass :P och ja, jag hade endel kläder på mig men jag tycker att det känns bäst att vara bra klätt när man ska gå runt sådär i skogen :P

imorn har vi prov, eller test som dom kallar det i skolan. får hoppas på att det kommer gå bra, för jag har inte läst på :P men känns ändå som att jag kan det eftersom jag har hängt med under lektionerna.

Av marlene - 26 september 2011 00:00

Lite söndagskvälls musik

ska snart sova hade jag tänkt, men egentligen borde jag diska före jag lägger mig vilket känns vääääldigt jobbigt just nu :P lagom trött också :p

men ska läsa lite i min bok före jag somnar :) har faktiskt lyckats läsa ut två böcker, är inne på min 3e :) blir att låna fler när jag har läst ut alla!


senaste boken jag läste ut fastnade lite i huvudet på mig. vet inte hur mycket sanning det är i boken eftersom jag vet att serien inte är äkta eller hur man ska säga, men den sista boken var nåt som fastnade. jag rekommenderar att läsa serien även om allt inte är sant men ändå :)


 

nae, nu blir det att läsa, sen sova!

 

Av marlene - 25 september 2011 01:27

bästa låten, någonsin.

Av marlene - 24 september 2011 20:42

Av marlene - 24 september 2011 19:46

ja här sitter jag och lyssnar lite på låtar jag aldrig har hört förut :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards