Alla inlägg den 16 september 2011

Av marlene - 16 september 2011 19:41

helg nu igen! fan va fort tiden går.


under två dagar har jag shoppat lite, mest inför vintern, dessutom hittade jag några grejer på rea med :D


 

 

idag köpte jag en skjorta för första gången :p aldrig haft en sån innan men nu har jag det. minns när jag testade den i affären, jag såg lite äldre ut i den :)

 

sitter här med en ben & jerry glass, men jag tror nog att jag måste ha for stora förhoppningar vilket inte är speciellt konstigt. har bara fått höra att den ska vara god, ingen som har sagt nåt annat så därför köpte jag en men jag kan inte säga att den var värt priset, eller också så valde jag fel sort :P

 


tog förresten några cambilder idag, vilket var ett tag sen jag gjorde sist

         

en sak jag har börjat fundera lite på är mitt hår, men egentligen vågar jag inte testa nåt nytt även fast jag kanske kan se nån frisyr som ser bra ut och som jag tror att jag skulle passa i.

jag har hittat en bild på nåt jag skulle kunna testa, men jag är rätt feg så vi får se hur det blir med det :p

vad tycker ni?   isf blir det svarta slingor ist för ljusa, så som hon har.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards