Alla inlägg den 13 september 2011

Av marlene - 13 september 2011 21:38

jag som trodde att åskan var värst, men nu har jag ändrat åsikt.

jag hade öppet fönstret sen jag kom hem ändå tills nu. jag vågar inte ha det öppet nu som det blåser såpass mycket som det gör, känns som att stormen eller vad det nu är ska ta med sig fönstret för att sen "flyga" vidare.

lite otäckt är det :(


tänkte läsa lite före jag ska kolla på en film som Ida tipsade mig om :D final destination!

jag tror att jag har sett ettan, men jag minns inte riktigt. sen när jag har kollat klart sen så ska jag se femman, men det blir inte idag :P kommer inte kunna gå upp sen annars.

 

Av marlene - 13 september 2011 20:58

oh god.

nu börjar det bli rätt mycket i skolan..

  • skriva om en ideologi och en massa uppgifter angående det
  • läsa en bok
  • skriva ett referat
  • skriva om en text
  • kolla på nyheter pga nutidsfrågor

ideologin är nog det som kommer ta längst tid och även referatet. det är på tre sidor och det är längesen jag gjorde nåt sånt senast, men men det är bara att göra sitt bästa :)


det går rätt bra att läsa flera böcker på samma gång, bättre än vad jag trodde :D men har snart läst ut två redan.


shoppade lite på H&M idag också, kändes rätt bra efter att ha gått ut från affären, som det alltid gör efter att jag har köpt nåt som jag inte ångrar eller som jag är riktigt nöjd med :P

   

den svarta syns knappt, ser inte hur den egentligen ser ut men jag kommer väl ha på mig den under nåndag så kan väl ta en bild då isf :P

köpte även en liten mössa som ni ser på bilden :)


känns som att jag snart kommer blåsa bort, om inte så kommer mitt paraply att göra det :P


förresten! en utav dom där böckerna jag håller på att läsa just nu är riktigt jävla tråkig. har aldrig varit med om en bok som har så mycket att beskriva som i den boken. blir ganska segt efter flera sidor.. boken heter mig äger ingen.

menmen, annars är allt bra!

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards