Alla inlägg den 14 september 2011

Av marlene - 14 september 2011 19:47

jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade..

ibland tänker jag tillbaka på den tiden jag var i falkenberg, och det värsta är att jag inte vet om jag nånsin kommer åka dit igen. kanske om några år isf, men inte snart eller senare.


det börjar bli allt kallare ute känner jag, så idag bestämde jag mig för att börja ha på mig min vinterjacka igen :) orkar inte stå ute och frysa längre :p

 


när jag var i skolan, så hade jag valt att promenera, vi fick välja mellan olika aktiviteter som vi sen ska hålla på med tills efter jullovet tror jag det är. jag hade valt promenad vilket också var mitt första handsval.

så idag började vi promenera och tanken var att vi skulle gå i en timma. på slutet utav lektionen trodde jag att mina fötter skulle.. jadu, jag vet inte, men det kändes som att jag skulle få många blåsor :P kanske dags att promenera under en halvtimma-timma, men till det krävs motivering.. :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards