Alla inlägg den 20 september 2011

Av marlene - 20 september 2011 18:38

idag var det friluftsliv i skolan nåt jag inte har emot, tycker sånt är kul men mindre kul blir det om man har otur med vädret.

vi spelade boule, dansade, smakade på ägg som dom lärarna odlar själv i skolan tror jag det var :P och även grönsaker.

det fanns en annan station där vi skulle göra ett avtryck utav våra fötter med eller utan skor, jag körde med skor :p

själva avtrycket skulle vi stryka på ett tyg som vi sen skulle stryka på ett annat större tyg där andra klasser hade samlat sina avtryck på, som lärarna tillslut skulle hänga upp på en vägg i skolan där alla kommer kunna se om man går förbi.

den klantarslet som jag är så lyckas jag på nåt sätt att bränna mig lite på strykjärnet av misstag, såklart :p det gjorde förbannat ont och sen började det svida.


under sista aktiviteten så skulle vi sjunga till några låtar som läraren hade valt, och en utav låtarna fastnade jag för;

och sen när jag stod och diskade, så dök en låt upp på radion som jag också fastnade för;

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards