Alla inlägg den 1 september 2011

Av marlene - 1 september 2011 22:23

sova?

nae inte riktigt än men snart så.

eftersom jag har haft svårt att somna och kan ligga i sängen i flera timmar(iaf som det känns som) så tänkte jag försöka koppla av med ett avsnitt av the mentalist. vet inte om det kommer funka men det är ju ändå värt ett försök, eller hur?


imorn är det en ny dag och då börjar även helgen!

jag vet inte riktigt vad jag ska göra under helgen än, vet bara att jag ska vara med killen imorn för sen ska han fira sin morsas födelsedag.

antar att jag kommer läsa en hel del, kolla film och kanske även äta thaimat :D


 

Av marlene - 1 september 2011 19:54

idag fick jag äntligen mina pengar ! :D

och eftersom jag har tjatat på att köpa nya skor när jag skulle få mina pengar, så gjorde jag det idag :P

köpte några andra saker med, men jag tog ingen bild på det eftersom det är såpass mycket.

det här är iaf det jag köpte:

  • kläder; linnen, klänning och bh
  • skor
  • mascara
  • plånbok
  • vattenkokare
  • hörlurar
  • armband
  • mat

idag slutade jag skolan kvart över 3, och redan då åkte jag in till stan för att träffa killen, sen så var vi färdiga vid sju tiden nångång :P

jag var verkligen, och är fortfarande supertrött men jag ska inte klaga, det var mysigt att gå runt och kolla lite tillsammans med killen. vi passade på att fika lite också, så nu får jag spara lite :)


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards