Alla inlägg den 4 september 2011

Av marlene - 4 september 2011 21:48

då har man kollat på idol igen.

kan inte säga att det var den bästa juryn som har varit.. jag tycker att juryn från förra året skulle vara detta året igen för den som är nu suger.

laila och bagge är det inget fel på men dom andra.. finner inga ord. jag tycker inte att dom var speciellt bra iaf.

det är som att dom vänder upp och ner på idol, som den inte ska vara.

känns inte speciellt seriöst, men även fast alla åsikter jag har skrivit ner så kommer jag kolla på det ändå. kanske blir bättre sen?

men det tror jag ifors inte.


om mindre än 10 minuter börjar jersey shore säsongen igen, denna gången är dom i italien!

tänkte kolla på det före jag somnar.

imorn är det en ny dag i skolan igen och vi skulle tydligen ha fått med oss alla sorters nyheter man kan komma åt och det visste jag. jag visste bara inte att det var just imorn som vi skulle ha nutidsfrågorna.

får väl bara hoppas på det bästa och försöka minnas det jag har fått med mig. jag har kollat lite på nyheterna och läst metro men jag har inte fått med mig tillräckligt för att kunna komma ihåg allt.

jaja.. wish me luck!

sova snart, sen blir det att gå upp tidigt för att duscha.

    

Av marlene - 4 september 2011 19:52

bara några minuter kvar!!

har fixat med grejerna så att nu är jag redo!

idol kan börja :D

 

Av marlene - 4 september 2011 11:37

idag är det söndag vilket betyder att jag kommer kolla på tven under hela dagen och kvällen, nästan iaf :p

jag trodde att true talent skulle vara istället för idol, men sen började dom reklamera med att idol börjar idag, och det är ju skitbra.. men det som är mindre bra är ju bara det att veta vad man ska kolla på senare. jag tror att true talent och idol börjar samtidigt vilket suger en hel del.

vad ska man välja egentligen?

jag tror nog att jag kommer kolla på idol istället för true talent, menmen det löser sig.


just nu sitter jag här i min säng och kollar på fångarna på fortet som går i repris, sen blir det nog att kolla på the mentalist.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards