Alla inlägg den 7 september 2011

Av marlene - 7 september 2011 17:54

att vakna med att känna att halsen gör ont är inge vidare, men jag gick upp ur sängen ändå. tänkte mest att jag skulle må bättre av att duscha och det funkade!

men idag sket jag i sminket, orkade inte med mitt utseende så därför beslöt jag mig för att gå i mjukiskläder istället :P

rätt bekvämt och skönt, men lite för kallt.


angående min engelska som vi i klassen fick välja vilken vi ville plugga, så fick vi veta vilka grupper vi hade hamnat i. jag hade sökt om att få läsa c kursen eftersom jag redan har läst a och b kursen. men eftersom dom inte hade hittat några papper på att jag var färdig med b kursen så fick jag börja i b kursen ändå. det suger men samtidigt så ville inte lärarna att man ska börja med c kursen när man går i ettan.


mitt nysande har inte blivit nåt bättre, känns snarare som att jag har blivit sämre och jag vet att det är fel av mig att åka till skolan även fast jag är sjuk, men jag vill inte missa nåt nu som allt har börjat. vi blir delade in i grupper och får en massa uppgifter. vill inte hamna för långt efter.


menmen, idag har jag sett ut såhär;

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards