Alla inlägg den 11 september 2011

Av marlene - 11 september 2011 20:49

varit med killen under hela helgen, men idag åkte jag hem igen. kändes inte bra att åka ifrån honom..

när jag kom hem så satte jag mobilen på laddning direkt, sen satte jag igång eric saades skiva för att sen gå in och duscha. efter duschen kollade jag på tven. jag kollade lite på true talent men jag funderar på att skita i den och fortsätta kolla på idol istället.


blir att kolla på nån film skulle jag tro, men före det måste jag skriva av den dära artikeln som jag hittade på nätet igår. tror jag har kommit på två frågor men ska ta och kolla mer noggrant på det sen tänkte jag :)


kanske kolla nåt avsnitt på the real L word. jag trodde att det skulle vara dåligt, men det visade sig att det var riktigt bra :D så om jag inte har nåt att kolla på eller har tråkigt så blir det väl att kolla nåt avsnitt på det.

 


imorn är det skolan igen!

och jag mår BRAAAAA!


 

Av marlene - 11 september 2011 00:24

jadu..

det har inte gått så lång tid sen jag fixade med min första header, känns det som, men nu har jag tröttnat :P

jag ska kolla runt och se om jag kanske hittar ett bra program som inte är för krångligt för att kunna andvända, för det jag andvände sist fick jag klippa och klistra hela tiden och hålla på..

så om ni vet om nåt program som inte är för avancerad så är det bara att säga till :)


jag funderar lite på att köpa en ny kamera tills thailand resan.

den jag har nu är inte världens bästa, vill kunna ta ännu bättre bilder som är av bra kvalite, men den ska inte vara för dyr bara.


nu när jag skriver så är jag övertrött, men känner ändå att jag kan vara vaken i några timmar till :P säkert bara för att jag har druckit cola x)


men, om ni vet om nåt bra program och en bra kamera till ett bra pris, då får ni säga till :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards