Alla inlägg den 23 september 2011

Av marlene - 23 september 2011 21:25

inte nog med att det är fredag och helg men det är även en höstmarknad här i borås :D och idag har jag även fått mina pengar så att ja :D ingen ide att klaga iaf xD

jag och ida gick runt och kollade lite efter att ha sett på en afrikansk dans med skolan. vet inte riktigt vad jag tycker om det. jag gillar dansa men jag förstod inte så mycket av dansen ändå, bara det att barnen har sina rättigheter som dom upprepade några gånger om på flera språk och även teckenspråk :p

det var lite annorlunda..


efter att ha kollat på dansen så beslöt jag och ida oss om att vi skulle gå runt och kolla lite på marknaden och se om det fanns nåt att köpa. jag hade faktiskt velat köpa ett halsband med norska flaggan men jag hittade inte det =/

jag hittade några kläder jag hade velat köpa men det var ingenting som fastnade i huvet på mig som att jag kände att jag bara måste köpa det. däremot ville jag köpa en rosa mössa som det står bad hair day på men det kanske jag gör imorn ist :p om jag nu gör det :p

men det jag köpte var ett piercingsmycke och ett par svarta läggvärmare.

 


det där med systemkameran är inte längre aktuellt, istället har jag köpt en annan kamera genom nätet så jag har inte riktigt fått den än.

idag började jag sola igen.

det var väldigt längesen jag gjorde det sist, och visst.. det finns både nackdelar och fördelar med det men när jag låg i .. solsängen heter det kanske inte men ni fattar väl, kände jag hur härligt det var att ligga där igen. bara det att koppla av lite och att även bli brun, det är inte dåligt :D

jag vet att man inte ska sola sådär när man precis har skaffat piercing men jag ska ta det lugnt. rengjorde den direkt när jag kom hem igen, och ska även göra det före jag somnar sen. tänkte kolla hur den reagerar under helgen, för om jag inte märker så mycket så kan jag isf börja sola lite under veckan men då kommer jag också få rengöra den mycket mer än vad jag gör nu.

samtidigt så har jag tänkt börja powerwalka under lunchrasten som varar under en timma har jag tänkt :)


juste! nu har mina favoriter gått vidare till kvalet. pratar om idol nu alltså :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards