Alla inlägg den 31 januari 2011

Av marlene - 31 januari 2011 21:45

Hej!

Idag var jag hos morsan och käkade en god köttsoppa   

sen så passade jag på att ta några bilder under tiden som jag var där, och såklart blev det i spegeln.. igen :P

   


jag har förrästen tänkt att testa på "ut ur kroppen upplevelsen"

detta är ifors nåt jag har vetat sen jag var 19 tror jag, men det har aldrig blivit av. så för några dagar sen så kom jag på det igen.

jag vill testa men är ändå rädd ifall nåt oväntad händer. vet inte så mycket om detta än, men det är nåt jag har tänkt kolla upp. ska läsa på varenda sida på nätet om det nu kommer behövas, allt för att jag ska känna mig trygg i det, och om jag inte kommer känna så, så skiter jag i det.

men ett utav kraven till att jag ska lyckas är att äta regelbundet.

här är sidan ifall ni vill läsa er till vad detta är, för där står precis allt det man(vad jag tycker) behöver veta.

http://paranormal.se/topic/instruktion_for_ut_ur_kroppen-upplevelse.html

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards