Direktlänk till inlägg 16 december 2011

jag som inte ville :(

Av marlene - 16 december 2011 16:56

jahopp då har man fått lov nudå :P

imorn ska jag börja packa och jag ska FÖRSÖKA inte ha med mig för mycket..


idag på julavslutningen så skulle en utav lärarna lotta ut några biobiljetter. jag satt där och hoppades först på att vinna, men sen så såg jag dom andra som vann att dom skulle gå upp och hämta biljetten, det var då jag började tänka lite. jag satt där och hoppades på att inte vinna.. men vad tror ni inte hände då?

jo..

  där såg jag jätteglad ut, men det var också efter att jag hade vunnit :P det var hur pirrigt som helst att gå upp medan alla andra kollade på dig och samtidigt visslade.. men ändå :D jag var nöjd även om jag var hur skakig som helst sen efteråt :P


och ja.. jag har ju ny mobil och allt.. efter nåt år sådär. klart att jag håller på med den rätt mycket då :P trodde inte att jag skulle se så sur ut bara :P


    så att.. imorn blir det att packa ändå tills sista sekunden skulle jag tro. sen blir det en lååång resa på söndag (kanske inte lika lång nu som jag har en mobil som jag kan andvända till allt nästan :P ) och på måndag väntar en vääääldigt lång resa. 12 timmar har jag för mig att det skulle ta att åka till thailand.

 
 
Em.

Em.

4 januari 2012 21:18

va söt du är ^^,

http://zemmlans.blogg.se

marlene

5 januari 2012 19:28

tack! det är du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards