Alla inlägg den 3 april 2011

Av marlene - 3 april 2011 22:26

Min dag har varit näst intill perfekt 

det första jag hade i tankarna när jag vaknade idag var att eric saade skulle komma till stan och uppträda och sen skriva autografer.

jag fick med mig älskling, vilket jag egentligen aldrig trodde att jag skulle få eftersom jag vet hur mycket han hatar eric men han hängde med ändå :)

vi stod och väntade i en halvtimma på att allt skulle börja, på att eric skulle komma på scenen och under tiden blev det mer och mer svettigt.. jag trodde att jag skulle svimma av pga att det var så himla varmt, men precis före eric kom upp på scenen lyckades jag lugna ner mig själv på nåt sätt :P

men sen kom han och jag försökte ta massa bilder, jag försökte även filma honom.

jag lyckades ta ungefär 3 bilder som blev bra.

   här står man och väntar på honom


här kommer han!

     

 

här blir han intervjuad av .. nån :P


jag kom förrästen på en sak nu.. jag har lyckats hålla igång det här med att äta i 3 veckor nu! SNART ÄR DET EN HEL MÅNAD ! :D

vem fan kunde tro detta :P inte jag iaf, men jag är stolt över att ha kunnat äta igen :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards