Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

soon it will be over, really really soon. i hope.

Av marlene - 7 maj 2012 21:38

då har man precis vaknat till igen efter att ha sovit i kanske en halvtimma, huuur skönt som helst.

försökte ringa vårcentralen idag, ville ha en tid idag för igår kunde jag knappt överleva pga ryggen. aldrig gjort så satans ont som den gjorde igår... jag hade inte ens gjort nåt för att den skulle ge mig såna smärtor. kunde inte stå ordentligt och jag trodde inte att jag skulle haft en chans att kunna gå till skolan dagen efter heller eftersom jag knappt kunde ligga ordentligt i sängen.

riktig pain in the ass..

och såklart så var det ju nåt fel på min mobil, vet inte vad som var grejen men när dom försökte ringa mig så stor det att jag tydligen hade klickat på upptaget. hur nu det går till när jag knappt hade rört mobilen.

menmen, under lunch rasten så gick jag och pratade med dom och bad dom att ringa till morsan och dom, vilket dom gjorde.

så nu blir det att följa dom där övningarna jag har på ett papper jag fick av läkaren. skulle gå över på nån vecka sa han.


denna veckan kommer inte vara rolig när det gäller skolarbete, för nu ska det mesta lämnas in. det där med sex och samlevnad som hellre kan döpas om till genus. som jag har sagt tidigare så haaaatar jag att ha det eftersom lärarna verkar vilja att vi ska tycka som dom, på nåt sätt. och att man inte ska vara tjej eller kille, men nåt i mellan. jag fattar att dom kanske vill att vi ska lära oss att vi alla är lika mycket värda, men det blir så himla dumt när dom vill på nåt sätt få oss att tycka som dom.

oh well, inte så lång tid kvar tills sommarlovet nu ändå så :P sen kan jag andas ut igen!

   v 
syskonkärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards