Alla inlägg den 4 juli 2012

Av marlene - 4 juli 2012 18:47

 

det att sitta i bussen och lyssna till knappen och hakim, det är ingen dålig början på dagen :P rätt klockrena är dom och dom två gångerna som jag har lyssnat på att dom har ringt upp folk eftersom dom ska lura dom, så har dom inte riktigt lyckats med det :P

rätt kul :p får mig att skratta varje gång :P

varit en helt okey på jobbet idag med, men det börjar bli lite segt eftersom det är rätt många som får semester nästa vecka, och sen så finns det knappt nåt att göra heller.

det jag gör är mest pilljobb, men det är ändå sånt som jag tycker är okey att hålla på med, för då har jag iaf att göra dom nästa timmarna :P

köpte ännu en sak idag.

det var en spegel som även har en sån grej som man kan hänga halsband/armband osv på, sen så kan man också ha sitt smink där. hur praktiskt som helst :)

juste!

min bror har klippt bort allt sitt hår :O

eller jag tror det var hans tjej som kanske gjorde det, jag vet inte :P

kände inte riktigt igen min egna brorsa :O

 

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards