Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av marlene - 15 augusti 2013 23:55

håller på att leta upp flera säsonger utav one three hill, sen så har jag även hittat en riktigt bra spellista från serien :) riktig feelgood musik där ^^

har precis fört över dom sista avsnitten på första säsongen från datorn, och till usb. så nu har jag lite att kolla på tills den andra säsongen blir klar!


börjar känna det i luften, speciellt under natten när jag stänger fönstret, att det verkligen känns som höst. riktigt härligt är det ^^ 

snart börjar idol igen(måndag) och alla serier som har varit under paus under sommaren, och före jag vet ordet av det så är det även min födelsedag. det kommer gå fort och jag vill inte fylla år =/ inte speciellt många år förrän jag faktiskt är 30 år, vilket känns ändå lite läskigt. men känner mig iaf inte gammal än :P


här är spotify listan iaf :

http://open.spotify.com/user/flikkaen/playlist/76V535bP0IRRwnG4AeKbe4

Av marlene - 15 augusti 2013 17:58

Fick en rätt så ny byxa av min morsa, efter grannen som gick bort. Byxan liknar den dära som dom säljer på gina i olika färger. Skillnaden är väl det att det är stretch i min, utan läder :) riktigt nöjd iaf ^^ sen fick jag en myströja som man kan andvända under vintern eller iaf när det blir kallare.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards