Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Nu är det lov eller nåt..

Av marlene - 15 april 2011 18:49

LOV!

Och vad jag nu ska göra under lovet vet jag inte. jag hade tänkt städa under hela lovet eller nåt sånt :P men det gjorde jag idag istället :) känns bra att ha gjort det även fast det tog sin tid :P


hade en redovisning i skolan om huden och det gick rätt så bra, jag var jävligt nervös men det funkade ändå :) har också haft några inlämningar men allt är klart nu så nu är det bara att njuta av lovet.. vad jag nu kommer att göra.


snart är det både bröllop och konfirmationer.

det är min bror och kusin som ska konfirmeras, och sen ska kims farbror gifta sig :) jag ser verkligen fram emot allt det där :D


det är faktiskt inte långt kvar tills skolan slutar, bara några veckor kvar och sen är det över.. jag hoppas på att få komma in på ettan som jag har sökt till :)


hoppas det kommer bli fint väder under lovet, för isf vet jag vad jag ska göra iaf :P


jag har försökt fixa med min piercing, men så har jag inget smycke så därför fick jag ta till med nåt annat. jag har redan hålet men det behövde "förnyas" lite och det har jag gjort nu, det enda som fattas är ett smycke som jag ska köpa nästa månad :)

 
 
Ingen bild

Mr Z

16 april 2011 03:54

Fan va skönt med lov. Det förtjänar du. :)

Vad var det du hade sökt för nått till hösten?

Vad var det för piercing du hade? :)

marlene

16 april 2011 10:50

hehe tack :)
jag har sökt till ettan, där man läser gymnasiet tror jag det var. då har jag chansen att kunna läsa svenska A, för sen är jag klar tror jag :)
jag har en piercing i naveln :D

 
Ingen bild

Mr Z

16 april 2011 13:08

Skönt att bli klar med studierna. :)

Så var det. Det passar dig väldigt bra. :D

marlene

16 april 2011 21:21

ja verkligen :) men nu är det bara frågan om vad man ska göra under lovet också..
hehe tack! blir bra på stranden för då syns den iaf :P

 
Ingen bild

Mr Z

17 april 2011 01:43

Jo det är sant men du hittar nog på massor med skoj tror jag! :D
Annars får du väl åka iväg och träffa nån kompis. :)

Absolut. Kikade igenom din blogg och hittade faktiskt inga bilder på den. Det tycker jag bör åtgärdas. ^^

marlene

17 april 2011 11:22

ja, får hoppas att nåt kul händer, annars får jag promenera flera timmar under en dag kanske :P

då ska jag ta en bild när jag har köpt ett smycke :)

 
Ingen bild

Mr Z

17 april 2011 13:20

Hehe ja motion är ju aldrig fel men kanske roligare om man gör det tillsammans med någon. :)

Det låter kanon! :D

marlene

17 april 2011 17:35

sant :) får la se vad som händer ^^
vad gör du nu för tiden då förrästen? :)

 
Ingen bild

Mr Z

17 april 2011 22:39

Jao du får tvinga nån att gå ut o gå med dig.. :P

Jag har tråkigt om dagarna o letar jobb o på helgerna är det oftast fest o lära känna nya människor. :P
Sen läser jag ju din blogg varje gång det kommer ett nytt inlägg såklart. ;)

marlene

18 april 2011 11:07

haha får väl det, eller också så kan jag vara ute och sola :D

hoppas att du får ett jobb snart då :)

 
Ingen bild

Mr Z

18 april 2011 12:24

Ja det kan du också göra! Det ska ju vara fint väder hela veckan nu iallafall så det är perfekt!

Det hoppas jag med. Hade underlättat på många sätt. :)

marlene

18 april 2011 20:04

ja det är sant :D jag tänker sola en hel del iaf :D
jag ska hålla tummarna för dig :)

 
Ingen bild

Mr Z

19 april 2011 00:19

Det tycker jag du ska! Jag var ute o gick ca 8km idag och satt vid sjön i ca en timme. Sen tog jag en tur runt sjön på inlines med. 10.5km blev det där. Vart hurtig som sjutton. Var utomhus från 13 till 20 mer eller mindre. :D

Tack vännen. Det uppskattas. :)

marlene

19 april 2011 11:41

jävlar va duktig du var då:D
så lite så ^^ får hoppas att det kommer funka också :p

 
Ingen bild

Mr Z

19 april 2011 12:39

Ja jag kände mig jätteduktig faktiskt. :D
Har lite skavsår idag och bränt mig på huvudet dock men det var det värt. ^^

Det hoppas jag med men det tror jag på! :)

marlene

20 april 2011 13:11

du får väl ha på dig en keps eller nåt sånt :)
du har en bra inställning :D

 
Ingen bild

Mr Z

20 april 2011 13:49

Jag äger ingen keps men jag äger en bandana dock men den vet jag inte riktigt vart den är just nu. Den är nog nerpackad i nån låda... :P

Tack så mycket. jag gör mitt bästa! :D

marlene

21 april 2011 03:29

då får du försöka hitta den då, eller köpa en ny :P

 
Ingen bild

Mr Z

21 april 2011 16:04

Jo det blir nog till o leta. Känns ju dumt o köpa en ny när man vet att man har en redan. :P

marlene

21 april 2011 23:36

ja det är sant, men om du inte hittar den så får du väl köpa en ny, det hade jag gjort :P

 
Ingen bild

Mr Z

22 april 2011 14:58

Ja om jag hittar någon som är fin. Tycker det kan vara rätt svårt. ^^

marlene

24 april 2011 11:12

det lär finnas på nätet nånstans iaf :)

 
Ingen bild

Mr Z

24 april 2011 11:50

Jo det är sant. Får se till o kika runt lite där. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards