Alla inlägg under juni 2011

Av marlene - 21 juni 2011 23:18

i morse visste jag ungefär vad jag skulle ha på mig på midsommar, jag var nästan helt överbevisad om det.. ändå tills nu.

jag var t o m i stan och köpte lite grejer till det jag skulle ha på mig, leggins och sånt. typiskt.. :P

men får väl se vad det blir, är inte helt säker än.


men en annan sak som är säker är att jag ska kolla film nu, eller snart.

har snart kollat klart 90210 så nu hoppas jag på att en fjärde säsong ska börja, vilket lär ta sin tid.

och till hösten börjar både true blood OCH twilight :D massa saker att se fram emot :D


iaf.. detta är filmen jag ska kolla på, snart

varför jag ska kolla på denna är mest för att det är längesen jag kollade på en skräckfilm, och för att jag har lite att göra :P

denna filmen är som alla andra skräckfilmer, eller iaf nästan. det är ett par som har köpt ett hus som är gammalt och så börjar saker hända efter ett tag :P

menmen, vad gör man inte när man har tråkigt ^^

Av marlene - 21 juni 2011 15:12

Av marlene - 19 juni 2011 21:50

en väldigt bra dag

 

Av marlene - 15 juni 2011 00:43

kollat klart på första, så nu blir det andra säsongen

 

finns det förrästen nån som har testat denna och vet hur den funkar? finns det några nackdelar med den?

 

Av marlene - 13 juni 2011 02:58

snacka om att vara beroende..  

det enda jag har gjort, förutom att äta endel(inte lika mkt som under dom senaste dagarna ifors), och pussat på killen.. det är att ha kollat på 16 avsnitt utav 90210(beverly hills).

det är mest för att jag är beroende och kanske har haft lite tråkigt men mest för att jag är beroende utav serien.

just nu sitter jag och väntar på att ungefär fyra eller fem avsnitt ska bli klara så att jag kan kolla vidare   


jag hade kunnat legat ute och solat under dagen och det skulle faktiskt bli fint väder men när jag vaknade så fanns det för många moln på himlen som gjorde så att jag sket i att gå ut och lägga mig, jag hade inte kunnat bli brun ändå..

menmen det blir ändå att ställa klockan på ungefär 11 för att se om solen är tillräckligt framme för att kunna sola.


är det nån som vet när true blood börjar igen? vet att det är under sommaren nångång..

Av marlene - 12 juni 2011 02:20


SKÖN!

Av marlene - 10 juni 2011 23:33

kollade runt på H&M och gina tricot och där hittade jag...


     


Av marlene - 10 juni 2011 23:01

  

M e . M y s e l f . A n d . I

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards