Alla inlägg under juni 2011

Av marlene - 7 juni 2011 20:23

LÄNGTAR

Av marlene - 2 juni 2011 09:01

då var man vaken :)

har ifors varit vaken i några timmar nu.. snarare en halvtimma.

jag har førsøkt att få igång bluetoothen på denna datorn så att jag kan føra øver alla bilder jag har tagit, næstan :P men det verkar ju ta sin tid och min mobil ær inte færdigladdat vilket jag trodde att den skulle vara øver natten men nåt har væl hænt.

snart blir det att stryka klæder, duscha, gøra sig iordning och sen æta om det nu går.

jag får førsøka att tvinga i mig maten nu på morgonen eftersom det ændå ær min brorsas dag, alla ska æta frukost tillsammans.


hoppas att det kommer bli en lyckat dag vilket jag ær ganska sæker på att det kommer bli, det skulle bli fint væder också :)


borde kanske vara trøttare æn vad jag egentligen ær eftersom jag gick upp vid typ halv 9 men jag var pigg :P


får se vad jag ska ha på mig under dagen, det ær fortfarande obestæmt eftersom jag har några klænningar att vælja mellan.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards