Alla inlägg den 26 mars 2011

Av marlene - 26 mars 2011 18:07

det är ungefär en vecka sen jag började att äta ordentligt och det har gått bra :) jag hoppas bara att det kommer fortsätta såhär eftersom jag helst vill bli av med min ätstörning. det är fortfarande inte enkelt även om man skulle tro det. det är ju inte speciellt svårt att äta eller hur?

nej det är det inte, men om man har haft svårt för att äta som mig, under tre år, så är det inte speciellt enkelt att börja igen. bara det att just äta känns som en jävligt lång väg för mig, en väg som aldrig tar slut. jobbigt att bara tänka på att jag ska gå och handla, laga maten och sen äta. det har ingenting med att jag är lat men det är mer att min mage inte säger ifrån att jag behöver äta och då är det lätthänt att jag glömmer av måltiderna. jag har brukat klara mig på bara ett äpple och då är det ju nåt som är fel.


menmen, nu har jag iaf börjat lite smått, jag tänker ta en dag i taget istället för att planera en vecka i förväg för då kanske det inte kommer gå bra.

en vecka nu iaf.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards