Alla inlägg den 7 juli 2011

Av marlene - 7 juli 2011 22:07

J a d u ..

det var en grej som skrämde mig idag på bussen ner till stan. jag skulle köpa lite alkohol tills helgen, och när jag sitter på bussen så fick jag ett sms från nån jag inte känner. han skriver att han hade sett mig på bilddagboken och att han tyckte att jag såg bra ut. det han ville var att träffa mig.

jag blev rädd när jag läste smsen han skickade mig för att jag inte visste hur han hade fått tag i mitt nummer, men så kom jag att tänka på att det står tillräckligt mycket om mig på den sidan för att man ska kunna kolla upp mig på eniro. detta har jag såklart ändrat på nu.

jag bad han om att ta bort mitt nummer och aldrig nånsin skriva till mig igen. får verkligen hoppas på att han inte kommer göra det..


kritik..

en sak jag har börjat störa mig på är folk som bloggar som inte kan ta kritik alls. det kommer alltid, ALLTID att finnas folk som har andra åsikter än vad du har och det är en grej man måste respektera. jag anser att man måste kunna ta kritik när man bloggar, det är en stor del av bloggandet. men visst.. alla är vi annorlunda, det är väl inte alla som tål att höra sånt heller.


jaja snart ska jag kolla på beastly.

handlar om; En modern tappning av Skönheten och Odjuret där en tonåring från New York förvandlas till ett monster för att sedan hitta den sanna kärleken

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards