Alla inlägg den 21 juli 2011

Av marlene - 21 juli 2011 23:30

hennes nya album.. herregud! det går inte att beskriva..

när jag känner mig nere så är det hennes album jag lyssnar på då. jag brukar inte lyssna på själva texten när jag lyssnar på en låt för då är det mest allt annat jag lyssnar på. men hennes låtar brukar jag lyssna på både texten och allt annat. hon är jävligt grym!

ja.. det är obeskrivligt.

det är typ som att hon vet hur man känner och sen när man lyssnar på låten så.. ja, jag kommer in i min egna värld :P vet att det kanske låter lite konstigt men så är det bara :P

 

Av marlene - 21 juli 2011 22:49

Nuså!

nu är man hemma igen, efter att ha varit i falkenberg, danmark och tyskland :P det var superkul även fast det blev mycket bilkörande, men jag klagar inte. man fick se en massa när man åkte igenom allt.

fick se rätt mycket utav skåne också. åkte genom ystad, genom där big brother martin kommer ifrån och nåra andra ställen jag inte minns namnet på.

vi åkte även till kivik eftersom sveriges största marknad ligger där. herregud va mycket folk!

här ser ni kön;

 

fick inga bra bilder på själva marknaden, men tog iaf en bild .. :P

 

 

här sitter min bror ^^

det var jäääävligt mycket folk där. vet inte hur många parkeringar det fanns, men det var väl några stycken iaf.

 

denna köpte jag :)

vill tillbaka igen..

 

om man tycker att tiden går för långsamt så kan man ju ställa sig och fiska ist.. :p


****


känns som att det börjar gå mot hösten.

det kan bero på vädret. dessutom är det inte långt kvar tills skolan börjar heller, tiden går väldigt fort.


har lyckats vända på dygnet efter resan, så nu vaknar jag inte klockan 3 längre som jag brukade göra :P men om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert vända om dygnet före skolan börjar ändå, och då kommer det bli rätt jobbigt att vända tillbaka igen. menmen, ska väl gå ändå :P


jadu, snart blir det väl film. ska kolla nya avsnittet utav true blood :D

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards