Alla inlägg under juni 2013

Av marlene - 13 juni 2013 02:30

lite för många tankar som åker runt om i huvudet på mig. tänkte läsa lite före jag ska sova och förhoppningsvis känns det bättre när jag vaknar igen.

Av marlene - 11 juni 2013 19:26

sitter i solen och spelar words in pic. tydligen så fanns det 150 nya banor i det dära spelet, och eftersom det är en av väldigt få spel som jag har fastnat för, så fick jag skaffa det igen ;p tog bort den efter att ha spelat klart alla rundor.
ska äta hemgjord pizza väldigt snart och sen ska jag hem! fick med mig lite tomatsoppa med spaghetti. riktigt gott!

Av marlene - 10 juni 2013 19:31

idag är en sån dag som känns helt meningslöst. visst, jag har grejer att göra men tänkte göra allt imorn istället. inte för att skjuta upp det, men för att det blir smidigare. nog för att jag gillar att åka buss men inte mer än vad jag måste. 


jag har hunnit ifatt alla grimm avsnitt, helt galen i den serien! 

har kollat lite smått på game of thrones. den är helt okey :) men har nog inte riktigt kommit helt in i serien än, men det kommer nog ^^

ska börja kolla lite på falling skies. 

när jag läste om den så lät det lite som walking dead. får hoppas på att det finns några bra skådespelare i den också, det gör en hel del när man ska kolla på serier. 


skulle egentligen ladda upp en massa bilder, men det kommer senare när jag känner för det :)

 

Av marlene - 5 juni 2013 12:27

nu är det äntligen sommarlov, på riktigt!

nog för att jag har varit utsatt för mobbning längre tillbaka i tiden, men detta året har varit värst. 

olyckor brukar aldrig komma ensamma, och det har jag fått se med egna ögon. 

det har hänt nåt hela tiden, och så fort jag har trott att jag reste mig upp på benen igen, så hände nåt nytt. 

tycker att det är sjukt hur jag ens orkade med att gå till skolan och möta problemen som jag gjorde näst intill varje dag. 


jag har lärt mig lite om mig själv, men samtidigt så har jag också varit väldigt förvirrad, och känt mig ensam. jag har haft folk att prata med men ingen som riktigt var i mina situationer. 

lärarna fanns verkligen där för mig, och var som ett stort stöd för mig, nog det största. de gjorde allt vad de kunde, även om jag satt där med gråten i halsen. jag ville inte gråta! 


det har varit det sjukaste året någonsin.

jag har sovit under varje rast för att komma bort från verkligheten oavsett om det bara var under några minuter, men de räknades. varenda minut räknades. 

det var mitt sätt att komma undan allting, när jag kände att det blev för mycket. inte för mycket av det som hände, men alla känslor jag hade inuti mig. jag visste inte hur jag skulle hantera allt, därför kändes det bra för mig att kunna sova bort allting, ligga under täcket där jag också fick värme ifrån.


men nu är tvåan över, trean är det som väntar runt nästa hörn. men före det börjar så tänker jag försöka njuta av sommarlovet och göra saker som jag mår bra utav. 

måste ladda upp och få så mycket energi jag bara kan, så att jag kan göra bra ifrån mig nästa år. jag kan inte göra några misstag då, om jag nu ska kunna bli socionom, som det min dröm är :)


 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards