Alla inlägg den 7 november 2013

Av marlene - 7 november 2013 22:27

Snacka om att man känner sig förvirrad när det gäller precis allt i mitt liv.
Jag vet ifors vad alla mina problem handlar om. Det är fokuset och på det som händer omkring mig som gör det.

Egentligen borde jag göra en stor ändring i mitt liv.
Jag har kommit långt men har ändå en bit kvar.

Borde ta och lyssna på hur jag VERKLIGEN vill ha det, och inte på hur det egentligen borde vara.

Av marlene - 7 november 2013 21:22

Nog snart dags att sova.
Jobbade i kafeterian i skolan, då behöver man alltså inte vara med på lektionerna eftersom man ska stå där.
Det man gör är att fixa med mackorna tills rasten börjar, fixa iordning med kaffet till alla människor, te, sätta igång äggkokaren.. liksom tajma allt förrän rasten börjar och alla kommer och ska köpa :)
Jag och sonja stod där. En tjej i klassen som är utbytesstudent eller vad det nu kallas ^^
Hon slutar till julen vilket är synd eftersom hon är en av väldigt få personer som jag skulle kunna umgås med under och efter skoltid.
Det var iaf en riktigt lyckat dag! Bästa skoldagen på oerhört länge.
Känner att jag höll igång med det mesta, riktigt seg i kroppen men det är bara gött ^^ lär inte ha svårt att somna sen :)
Imorn är det äääääntligen helg!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards