Alla inlägg den 21 november 2013

Av marlene - 21 november 2013 21:01

sitter här mitt i mörkret och lyssnar på musik :P

en tjejkompis, linn, kom hit förut. sen så kollade vi på filmer och under den tiden somnade hon :P 

så nu sitter jag här och lyssnar på musik :) 

har fastnat för denna; 

tänkte kolla på white noise före jag somnar. har sett den för längesen ifors men ändå :P

Av marlene - 21 november 2013 10:40

Äntligen kom snön hit också! Var mysigt att vakna upp till detta ^^ första man gjorde var att se ut från fönstret, och sen dök ett stort leende på mina läppar!
Sen blev dagen ännu bättre när jag sen fick sluta efter första lektionen :p
Jag brukar få sluta tidigare på torsdagar pga att jag inte har ngt tillval längre, men det är också efter andra lektionen ^^. Våran lärare hade tydligen åkt på semester och dåfick vi iistället några uppgifter som vi skulle göra tills måndag, så då frågade jag läraren ifall man fick jobba hemma, vilket jag fick ^^
Livet känns bra just nu :)

Av marlene - 21 november 2013 02:59

Jadu, att jag aldrig lär mig :p
Jag hade tänkt lägga mig tidigt, kanske somna efter paradise hotel och lite spelande på mobilen, men så lät jag tven vara på och tillslut så började "kniven mot strupen", och då blev jag fast framför teven istället :p
Sen så bestämde jag mig för att kolla hur mkt pengar jag hade kvar av det farsan gav mig när jag blev 26. När jag upptäckt att jag hade lite kvar, så köpte jag två håliga tröjor eller vad man ska kalla det :p
En i rosa och en i svart :)
Jag tog bild på en blå eftersom dom tydligen inte hade kvar flera i den färgen som jag köpte dom i ^^
Sidan heter efashion.se och har gratis frakt!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards