Alla inlägg den 9 januari 2014

Av marlene - 9 januari 2014 19:51

Så då var den sprutan klar! Kändes som varm gelé som sögs in i mig o0
Passade även på att fråga läkaren ang min panikångest, så snart får jag väl en telefon från dom :)

Jag har klarat av att hålla mig vaken under hela jävla dagen :p
Varit vaken i ett dygn nu, men började bli kämpigt vid ca 18 tiden.
I morse var jag däremot hur pigg som helst :p
Jag var dock inte den enda som var övertrött, läraren i samhäll hade varit vaken med sina ungar under natten. Han var såpass trött så att han inte ens kunde Norges nationaldag!
Är ett arbete som jag har tänkt börja med på måndag :)

Oh welll, idag blir det att lägga sig tidigt, och ingen är gladare än jag :p

Av marlene - 9 januari 2014 02:34

jodåsåatte. 

efter några tester om min sömn eller vad man nu ska säga, så har jag bestämt mig för att vara vaken ändå tills idag klockan 22 ca. 

har testat det att lägga mig vid olika tider osv, men det funkar inte. jag får vara vaken under hela dygnet och sen sova vid en passande tid. 

så nu ska jag halsa cola, kolla serier och allt som behövs för att hålla mig vaken :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards