Alla inlägg den 24 mars 2014

Av marlene - 24 mars 2014 15:27

vaknade med att få tårar och hade fortfarande kvar min huvudvärk från igår :(

men som tur var, så hade jag ingen lång skoldag ^^

i skolan ska vi tydligen börja med nåt att jobba med i samhäll. 

kravet var att vi skulle välja nåt som är aktuellt nu. så efter att ha kollat på aktuellt eller vad det nu var, så valde jag en som håller på med grafitti/gatukonst.

en som vill vara anonym men är också förbannat bra på det han gör!

han kallar sig #banksy

 

     
 
jag fick ett brev i posten ifrån vårdcentralen, där det stod att mina värden i kroppen faktiskt såg bra ut, vilket jag har lite svårt att tro. 

det känns inte riktigt så eftersom jag brukar vara illamående en hel del.. 


juste! jag har börjat spela #heartstone

fick min första seger idag :P nog för att det bara var under "practice", men man vill ju träna upp sig :) 


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards