Direktlänk till inlägg 15 december 2016

kyla, yrsel och lite oroligheter

Av marlene - 15 december 2016 19:58

här sitter jag och fryser!

vet inte varför.

på dagen idag så blev jag rätt så yr när jag och linus var i affären då jag egentligen skulle köpa en penna till hans kläder så att jag kan märka dom, men glömde pennan och köpte en mössa istället :P den var lite för söt för att inte köpas då det var en nyare bamse mössa med öron på :) 

men inne i affären så blev jag yr. osäker på varför men förmodligen hade jag väl stressat ihjäl mig under dagen. 

min stress är väldigt omedveten då jag är så himla van vid det, samtidigt vet jag att jag får ännu mer gjort då. men ja, jag vet att det inte är bra.


and so here i am. sitter här och fryser. 

min enda gissning till det är väl att det har vart så jäkla kallt ute att jag inte är helt van vid det än. 

jag måste ner till tvättstugan och fixa iordning med alla kläder inför resan. känns som att det är sjukt mycket att göra. minns när linus var bebis, jäklar va grejer man fick ta med sig av mat, flaskor osv. ändå är det mycket att ta med sig nu med, även om han är 2 år.


jag försöker att landa i det att linus ska få träffa stödfamiljen under lördagen i några timmar- utan mig! 

jag är nyfiken på hur det kommer vara för honom, lite orolig också. 

men, jag har lovat mig själv att ge dom en chans då jag vet det innerst inne att jag behöver det. även om jag hellre hade sett att släkten hade kunnat hjälpa mig, vilket blir rätt svårt då dom bor i norge.

fast å andra sidan så kommer det säkert gå bra då han ändå är van vid dagiset. är knappt att säga hejdå före han går in :P kanske går lika bra på lördag också, på det sättet. hoppas iaf =/ 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 5 januari 2017 21:24

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG!   äntligen! imorgon åker vi! så som jag har längtat ändå sen i söndags! (egentligen lite längre ändå) det är obeskrivligt hur gött det kommer kännas när vi äntligen är hemma igen! och nog för att resan ...

Av marlene - 3 januari 2017 20:47

    vem kunde tro att jag längtade tillbaka till att bara städa? :P eller att bara komma över till den svenska gränsen, kunna prata svenska igen(även om jag mer eller mindre pratar sådär här också, men ibland kommer jag på mig själv). så jäkl...

Av marlene - 26 december 2016 20:54


Sitter här med en hemmagjort knäckmacka med brunost på till nån dansk film. Var meningen att vi skulle se Amanda knox men den dissade farsan. Inte så mycket till nyheter som har hänt egentligen ...

Av marlene - 21 december 2016 21:25

Det var en lång dag igår vilket gjorde att jag och linus sov för länge. Jag fick huvudvärk och ångest när vi vaknade, så imorn ska jag ställa klockan iaf. Fixade iordning mina julklappar idag! Skriver mer imorgon, känner mig inte helt hundra idag ...

Av marlene - 20 december 2016 00:48


Nuså! Vet jag hur jag ska göra med bilden för att få den bra :p Jag måste ta bilden på instagram för att sen klippa ut bilden så att jag kan lägga ut den här! Krångligt men så får det bli :) Nu ska jag sova ^^ upp tidigt som attans sen. Lång lån...

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards