Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 4 januari 2011 23:49

som den film älskaren jag är, så tänkte jag kolla på en film igen :P

och denna gången blir det en film som miley cyrus spelar i.

 

Av marlene - 4 januari 2011 19:41

jag började igår men kollade klart på den sista filmen idag :)

step up filmerna var verkligen hur bra som helst, även fast jag inte gillar dansfilmer så är dom här filmerna riktigt bra :D

det är ungefär samma handling, men det finns ändå olikheter i dessa tre filmer.

det är olika personer i varje film förutom 1-2 personer som har varit med i dom andra filmerna om ni fattar :P

dansstegen är också olika i varje film, men om jag ska säga vad jag tycker så är dom två första filmerna bäst när det gäller just stegen. men i den tredje filmen så är motståndarlagets danssteg bäst:P

men allt som allt så är det tre filmer som är värdt att kolla på:D

bra handling och bra skådespelare, även budskapet är det heller inge fel på, kanske därför jag gillar dom extra mycket :P handlar om att aldrig ge upp, man ska göra det allra bästa ifrån sig :)


och detta med att den första filmen alltid är den bästa, det stämmer inte riktigt på dom här :P

     

Av marlene - 3 januari 2011 20:11

jag har nyss kollat klart på en film av 3.

det är alltså tre delar men det fatta ni nog:P

step up heter den, hur bra som helst iaf vad jag tycker :P men eftersom det är två filmen kvar så tror jag inte att dom andra är lika bra som första filmen eftersom det brukar vara så. menmen jag ska ge dom en chans


 

Av marlene - 3 januari 2011 15:55

Idag är det bara en enda vecka kvar tills jag börjar skolan igen, och jag kan erkänna att jag kommer bli orolig och nervös över hur allt kommer bli men jag har bara hört en massa positiva grejer om klassen jag ska börja i, så jag hoppas att allt kommer bli bra ändå :)


nu har jag äntligen laddat upp alla bilder från nyår, faktiskt på två ställen så därför vet jag inte riktigt om jag ska palla med att ladda upp bilderna här också, men isf får ni säga till, om inte så blir det inte av.


idag har jag äntligen blivit av med det som gjorde ont i halsen, först trodde jag att jag skulle bli sjuk men jag kände mig inte sjuk och såhär har det varit i några dagar.. nästan i en vecka, men idag släppte det :D

bara det inte kommer igen.


jag och killen kollade på denna igår;

filmen var det inge fel på, även fast man tänker "hur orkar man kolla på en som ligger i en kista under hela filmen?"

för att det är spännande! man vet inte om nån kommer för att rädda honom eller inte, därför kollar man vidare och under filmens gång är det också saker som händer. så därför rekommenderar jag denna filmen eftersom den lurar en totalt :P


jag har även kollat mamma mia, och den var helt okey fast mer en film man säkert skulle kunna kolla på under en tjejkväll:P

Av marlene - 2 januari 2011 17:51

nu har det gått några dagar utan att jag har skrivit, men nyårsafton tog nästan död på mig :P

igår låg jag i killens säng och inte gjorde nånting, kollade på tv och såg film det var det.

men jag ska lägga upp bilderna från nyårsafton, det är bara det att jag inte har orkat göra det än :)

men det ska fixas ^^


kanske börjar bli gammal ändå :P minns när jag var 17-20 så kunde jag festa hur mycket som helst och aldrig bli bakis, men så är det inte riktigt nu längre :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards