Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av marlene - 4 oktober 2011 21:09

jag var jättesugen på thaimat, så jag gick och köpte det.

och nu, några minuter senare är jag redan mätt.. har ganska liten magsäck :P

ser inte ens ut som att jag har rört maten :O

 


tänkte duscha och sen kolla film!

När sjuttonåriga Shirley börjar sitta barnvakt åt familjen Beltran, blir hennes liv vildare än hon någonsin kunnat ana. Efter ett olämpligt närmande från pappa Beltran får hon en saftig "dricks" för att hålla tyst. Men de förbjudna affärerna slutar inte där – de har bara börjat! Shirley får mersmak för rejäla summor och förvandlar extraknäcket till en olovlig företagsverksamhet. Hennes karriär går från plugghäst till bordellmamma och hennes stall av barnvaktande skolflickor ägnar sig åt mycket vuxnare lekar än de borde. Innan de vet ordet av är schemat fyllt med fler familjefäder än lektioner och läxläsning har bytts ut mot sexstudier, pengar och girighet.

Av marlene - 4 oktober 2011 00:21

på engelskan håller vi på att kolla på en film, som jag anser är den tråkigaste jag har sett.. nånsin.

fick kämpa för att hålla uppe ögonen :p

så att.. denna filmen är tråkig xD

 

Av marlene - 4 oktober 2011 00:12

jag har väntat lite på det.. bara ifall

.. men idag så gjorde jag det ändå!

jag bestämde mig för att skicka iväg ett mail til författaren av "mig äger ingen", alltså Åsa linderborg.

jag visste inte riktigt hur jag skulle börja, men det gick bra tillslut så nu får jag bara hoppas på att hon skriver tillbaka :)

jag frågade efter hennes autograf men jag ska nog inte hoppas på för mycket kanske :p bara det att hon svarar kommer betyda en hel del så :)

 


ska ta och sova väldigt snart, imorn ska min grupp redovisa ideologin.. fyfan, kan inte säga att jag längtar :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards