Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av marlene - 16 oktober 2011 22:41

verkligen inte kul att märka att jag har kvar några grejer från den tiden som jag blev mobbad, vill att det ska försvinna!


imorn är det måndag vilket innebär att jag har tänkt att vara lite förberedd tills imorn, ska vara modell med emma då :)

detta är nåt jag har sett fram emot eftersom jag tycker att det är kul att vara modell ibland.

jag ska stå framför kameran under måndag och torsdag, både jag och emma alltså, med samma fotograf. alltså ida :)


för nån månad sen ungefär så läste jag ca 5 böcker samtidigt. nu är det bara två stycken kvar   , läste ut den tredje i helgen.



har fått nya högtalare nu med, vilket jag fick i fredags! dom funkar skitbra :D


killen tog en bild på mig i helgen när jag inte var helt förberedd :P

 

nej nu får jag ta och kolla igenom flera bilder så att jag vet på ett ungefär hur jag ska "vara" framför kameran :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards