Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av marlene - 11 oktober 2011 19:02

det blev ingen redovisning ändå, men det fixade sig.

jag ska ta och kolla på film nu igen. två faktiskt :p

  fanns ingen trailer på denna

imorgon ska jag ta och arbeta lite mer med ideologin för att sen lämna in just det pappret före fredag, var det bestämt!

lämnade in häftet idag men eftersom det inte blev någon redovisning så fick vi ännu en uppgift att göra.

jag är rätt trött på detta med ideologier just nu känner jag :P men jag får bita ihop under det sista nu :P


försökte att lära mig lite i photoshop förut, men det var lika svårt som sist jag testade :P det gick bättre denna gången men jag är långt ifrån halvvägs från att kunna allt :P

testade också picasa, vilket visade sig att vara betyligt lättare :P

  detta är resultatet


imorn ska jag vara barnvakt för min bror igen, efter skolan. lär bli en massa uno spelande då :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards