Alla inlägg under december 2011

Av marlene - 10 december 2011 17:50

Av marlene - 10 december 2011 15:21

jahapp

tiden har gått rætt fort

helt pløtsligt så kom jag på att jag skulle åka hem igen imorn.

men ska åka tillbaka igen næsta vecka, och då væntar æven en vældigt lång resa. 


jag tror att jag ska børja sælja några av mina grejer som jag har hemma som egentligen bara samlar en massa damm. ska ta och kolla upp vad jag behøver och inte, før att sen kunna sælja lite. alltid bra med pengar. 


just nu sitter jag bara hær och væntar på att maten ska bli klar. kommer ta några timmar men då hinner man ændå gøra en massa :P


under veckan ska jag baka lite, eller ja typ :P det ær skolavslutning nu på fredag och då skulle vi fika vilket innebær att alla skulle ta med sig nåt så att det skulle ræcka till alla typ :P SEN ær det jullov !!!


kollar runt på gina tricots nyheter. dær finns det grejer jag vill køpa :P som tex:



Av marlene - 9 december 2011 21:36

då ær æven denna dagen snart øver

det har varit en vældigt jobbig dag men också vældigt fin. 

det kænns vældigt skønt att ha varit med och sagt ett sista hejdå.

jag fick vara med och bæra kistan, vilket jag aldrig har gjort førut. det var starkt.. går inte att beskriva den kænslan.


*


kollade på idol som går i norge. 

det ær inte final riktigt æn, ær det næsta gång. 

dom tre som ær kvar, dær ær det två som jag tycker var førjævla bra :D 

faktiskt bættre æn dom som ær i kvar i den svenska idol. 

fick inte med mig finalen førut, men ska kolla på nætet hur det gick før robin och amanda.


*


brorsan skulle åka ivæg till skolbalen idag, jag tog en bild på honom precis føre han åkte ivæg

 

Av marlene - 8 december 2011 23:52

nu ær man i Norge igen

fyfan vilken lång bussresa..

troodde aldrig att jag skulle komma fram

men det gjorde jag!


jag redovisade idag, och idag så vågade jag æntligen gøra det :P det gick 2 lektioner føre jag vågade, fast egentligen så vågade jag inte denna gången heller men jag visste att jag var illa tvungen, så dærfør blev det så.

kænns førjævla skønt att ha fått gjort det iaf :)


jag fick førresten en present utav ida idag. jag blev hur glad som helst! :D hon ska också få nåt utav mig, men det blir næsta månad eftersom jag inte har råd med det just nu. 


imorn kommer det bli jævligt jobbigt.. jobbigare æn vad jag trodde det skulle vara eftersom vi dom har lagt upp ett schema øver hur allt ska gå till.. men jag tænker ændå genomføra det før min farfars skull. en sista gång 



Av marlene - 7 december 2011 15:35

nu har man slutat och väntar på att bussen ska komma.

får gå om några min, ska bara fördriva tiden lite :P

hade nog den tråkigaste lektionen förut. jag hade ingen ork alls.

jag svarade kanske på 6 uppgifter men sen tog det stopp :P

började rita ist

   idag är det barnvakt time igen!.. och imorn åker jag till norge

Av marlene - 7 december 2011 12:12

ibland är det svårt, och jag blir väldigt osäker på mig själv, på hur jag ska vara osv.. detta har varit ett problem för mig under en längre tid, flera år. tror att det började redan när jag var liten.
det är först nu som jag har blivit rädd.
jag tycker att låten säger allt.

Av marlene - 6 december 2011 20:52

    

lyssnar igenom deras album lite, och under tiden så börjar jag fundera på om jag ska skaffa deras album också :P

Av marlene - 6 december 2011 19:04

man känner ju igen sig :(


    jag var tvungen att ta några bilder när jag var påväg till skolan. var nästan lite magiskt :)

 

nu har jag deras album!


förresten, idag skulle jag egentligen redovisa.. men så blev det inte :P jag fegade ur. läraren frågade ifall det fanns någon som ville redovisa, jag satt där bara tyst och sa ingenting alls. får göra det på torsdag istället.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards