Alla inlägg under december 2011

Av marlene - 5 december 2011 16:28

gick runt med ida i stan idag, mest för att fördriva tiden och ha nåt annat att tänka på. hade tänkt kolla efter några julklappar men så blev det inte ..

efter att ha köpt några grejer så såg jag att jag inte hade råd, så jag fick panik och gick tillbaka till den ena affären där jag hade köpt ett armband som jag har velat ha länge. hon i affären blev inte så glad när jag sa att jag ville lämna tillbaka armbandet även om hon "försökte" dölja det :P menmen, kändes bättre efter att ha lämnat tillbaka den så att jag iaf ha råd med mitt busskort åtminstone :P


menmen, fick iaf min chailatte även om jag kanske egentligen inte hade råd med den, men det var det ändå värt!

imorn är det redovisning..   

Av marlene - 4 december 2011 11:05

hem idag...........


Av marlene - 3 december 2011 21:01

if i could turn back time..


drack min 1a chailatte idag, gotttt!

imorn ska jag hem igen.

 
 

Av marlene - 2 december 2011 23:30

lite nattmusik

Av marlene - 2 december 2011 20:43

Norge

jag var och besøkte min farfar idag, herrejævlar va tufft det var. kænde det direkt nær jag gick innanfør dørren. den kænslan jag fick jag kan inte beskriva, men jag brøt ihop direkt nær jag såg han ligga dær. det blev før mycket før mig så att jag inte kunde hindra tårarna från att komma...


bestefar  



 

Av marlene - 1 december 2011 17:51

 

Första december

jag undrar vart snön har tagit vägen?

*

kommer åka till norge imorn

och visst, det ska bli kul att få se ens familj igen

men samtidigt kommer det vara nervöst och jag kanske kommer få tårar..

det kommer kännas skönt att få komma dit igen för att träffa alla och även min farfar

men det kommer kännas.

*

känner det redan nu att jag börjar bli väldigt nervös och även rädd.

vill ju inte att nåt ska hända :(

men vet ändå att jag kommer ångra ifall jag bestämde mig för att inte åka

vilket aldrig var nåt alternativ för mig

jag ska åka, så är det bara.


men det kommer kännas.

Av marlene - 1 december 2011 11:40

ska köpa ett nytt smycke när jag kommer till thailand tänkte jag

1 dag kvar..

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards