Alla inlägg den 10 januari 2012

Av marlene - 10 januari 2012 17:51

3 år!!!!

 

med älsklingen!

tiden har gått sjukt fort tycker jag :)


har inte gjort mycket förutom att ha varit i skolan där det är lagom kallt.. går runt med jacka inomhus vilket känns konstigt. man ska ju ta av sig jackan när man är inne, men så funkar det inte i skolan :P orkar inte gå runt och frysa i onödan precis :P


jag lånade två böcker i skolan som är på engelska eftersom vi ska läsa en bok i engelska b kursen. men det jag funderar över är hur jag ska göra..

den ena boken jag lånade var twilight(som jag har läst ut på svenska) och den andra är "ugly". jag vet inte om jag ska säga att jag har läst twilight vilket också är sant, eller om jag ska börja på en ny bok. boken skulle vara på 300 sidor och det är dom båda men jag vet inte vilken jag ska läsa bara.. om jag nu ska läsa:P

jag tänkte att jag kunde säga att jag har valt twilight boken, men som jag också har läst och då behöver jag inte läsa...

detta är väl mest pga min lathet:P

menmen, jag kommer väl på en lösning :P

detta är iaf ugly boken;

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards