Alla inlägg den 29 januari 2012

Av marlene - 29 januari 2012 23:31

under den tiden jag var i thailand så var det städerskor som brukade knacka på dörren i jämna mellanrum för att städa rummet. sen när gick in på hotelrummet igen efter flera timmar så brukade det lukta hur gott som helst inne på badrummet. de hade alltså placerat doftljus som luktade riktigt gott :D 

så nu funderar jag på att köpa nåt liknande, hade jag tänkt.

typ nåt sånt: 


 

Av marlene - 29 januari 2012 20:06

eftersom jag känner mig lite halvdålig så tänkte jag kolla film medan jag dricker te eller nåt annat liknande, samtidigt som jag käkar nån macka. får hoppas att jag inte blir sjuk nu.. 

 

Av marlene - 29 januari 2012 16:32

this drives me crazy, making me mad and almost going insane.. dont know what do to, but i am afraid that you will never accept me as the person i am

i am thinking too much..










 jag lyckades med att läsa den dära boken som jag skulle ha gjort tills imorn, gjorde det efter att ha käkat frukost så nu är det bekymret ute ur världen.
som jag sa igår så hade jag tänkt locka håret, vilket jag även gjorde... och såhär blev resultatet:

     







Av marlene - 29 januari 2012 01:43

  kollade på denna filmen för några timmar sen, men det är som det brukar vara; den första filmen brukar vara bäst :P 

imorn har jag tänkt att locka håret, har ifors försökt med det förut men det blev inte som jag ville ha det.. fast det var längesen så imorn ska jag testa igen hade jag tänkt :)


ska ta och sova snart, känner mig hur trött som helst.

bjuder på en bild som ida tog på mig i smyg när vi satt och käkade på subway :P

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards